مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان اذربایجان شرقی گفت: تا ساعتی دیگر نشست شورای تامین استان به پایان رسیده و مصوبات جلسه در خصوص تعیین محل انجام دیدار تراکتورسازی و استقلال خوزستان اعلام خواهد شد.

تقیو‌ن: تا ساعت 14 ورزشگاه محل دیدار تراکتور با استقلال خوزستان تعیین خواهد شدرضا تقیو‌ن در گفت‌وگوبا حوزه فوتبال  و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره تعیین ورزشگاه محل دیدار نخست تیم تراکتور سازی با استقلال خوزستان در هفته نخست لیگ شانزدهم اظهار کرد: طی نشست‌هایی که در روزهای اخیر در محل هیات فوتبال استان برگزار شده است تا کنون ورزشگاه دیدار ترا‌کتورسازی و استقلال خوزستان تعیین نشده است و به نظر می‌رسد پس از نشست امروز شورای تامین نهایی گردد.

وی در ادامه افزود: برخی رسانه ها عملا ورزشگاه تختی در باغ‌شمال تبریز یا ورزشگاه اختصاصی تر‌اکتورسازی  را محل انجام بازی اعلام کرده‌اند که من گمانه زنی رسانه‌ها را به هیچ وجه تایید نمی‌کنم و در صورت تصویب مصوبه شورای تامین به اطلاع هواداران محترم خواهد رسید.

تقیو‌ن با اشاره به بازدید مسئولان ورزشی از روند پیشرفت ورزشگاه یادگار امام تبریز عنوان کرد: باید بگویم در روزهای اخیر بازدیدهای فراوانی از سوی مسئولان ورزشی استان صورت گرفته است و امروز نیز مد‌بر  مدیر توسعه و تجهیز اماکن ورزشی از روند ساخت ورزشگاه یادگار امام بازدید کرد که با توجه به این بازدید و دستور وی نماینده شرکت در استان هرچه سریعتر جهت انجام پروژه اقدام شود.

وی در پایان یادآور شد: هواداران نگران نباشند سعی می‌شود در سریعترین زمان ممکن ورزشگاه یادگار امام مرمت گردد و هرچه سریعتر ورزشگاه محل انجام بازی تراکتور سازی به اطلاع عموم برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار