مدیر عامل شركت فناور گفت: سامانه هشدار روغن در شرکت فناور با حمایت معاونت علمی با هدف کاهش خروج ارز از کشور تولید شد.

هادی طزری، مدیر عامل شركت فناور در گفت و گو با خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فعالیت این شرکت در تولید موتور و قطعات پیچیده موتوری اظهار داشت: این شرکت با تكيه بر دانش طراحي موتور، حاصل از تجربيات ارزشمند طراحي و مديريت پروژه موتور ملي و همچنين توليد قطعات پيچيده موتوري ایجاد شد و به تلاش برای طراحی قطعات موتوری است.

وی ادامه داد: دانش مهندسی ایجاد شده در کارشناسان و تجربه 15سال طراحی و توسعه موتورهای احتراق داخلی و توانمندیهای ساخت در داخل کشور مهمترین عامل توانمندی حرکت در این مسیر بوده است.

طزری در خصوص ساخت قطعات پیچیده قوای محرکه گفت: تخصصي شدن طراحي و ساخت چنين مجموعه هاي پيچيده و بكارگيري تخصص شركت ها در توسعه محصول در دستور کار شرکت‌های بزرگ دنیا، ماژولار كردن و مجموعه سازي چندين سيستم و قطعات مختلف در موتور و همچنین كوچك سازي و ساده سازي موتورها، ما نیز تلاش می‌کنیم در مسیر تولید قطعات پیشرفته همگام با حرکت شرکت‌های بزرگ دنیا گام برداریم.

وی یاد آور شد: تولید قطعات پودمان روغن و پمپ هیدرولیک را از تولیدات این شرکت برشمرد و افزود: تولید سامانه‌های روغن، از جمله ماژول روغن موتور ملي(EF7)، پمپ آب موتور ملی، پمپ هیدرولیک فمان خودرو از جمل این تولیدات است.

مدیر عامل این شرکت فناور عنوان کرد: مجموعه کنترل کننده شرایط روغن یکی از مجموعه های مهم در موتور ملی EF7 است که شامل خنک کن دمای روغن پمپ آب، فیلتر روغن و سنسور روغن است و خوشبختانه توسط فناوران این مجموعه با سطح فناوری بسیار خوبی طراحی و ساخته شده است.

طزری، همچنین به تولید پمپ آب برای موتور ملی اشاره کرد و افزود: پمپ آب موتور ملی EF7 یکی از بخشهای مجموعه پودمان روغن  است که توسط شرکت بسا پارس صنعت ساخته شده و بر روي مجموعه ماژول روغن مونتاژ می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار