شركت غیردولتی استانی برای تطبیق استانداردهای فنی واحدهای اقامتی تاسیس می شود.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، جلسه هم انديشي با تعدادي از بهره برداران هتلها و مديران واحدهاي اقامتي و فعالين صنف گردشگري با موضوع معرفي شركتهاي واجد شرايط فعاليت براي طرح تطبيق استانداردهاي فني واحدهاي اقامتي در سالن جلسات اداره كل برگزار شد.

در اين جلسه معاون گردشگري اداره كل با بيان اهميت توجه به كميت و كيفيت خدمات واحدهاي اقامتي گفت: رويه فعلي رسيدگي به استانداردهاي فني هتلها و ديگر واحدهاي اقامتي استان ،توسط يكي از موسسات معرفي شده از جانب سازمان مركزي مي باشد و با توجه به اين كه اين شركت، سه استان را زير پوشش دارد لذا در مواقع زيادي امر مذكور با تاخير روبرو شده و آنچنانكه بايسته است، هدف نهائي برآورده نمي شود.

حسين امامي گفت: اخيرا توسط سازمان مركزي اين فرصت به استانها داده شده تا بمنظور رفع نقيصه موجود، شركتها وموسسات فعال استان خويش را شناسائي و براي بررسي و صدور مجوز نهائي معرفي كنند.

وي به آيتم هاي مورد بحث در طرح تطبيق استانداردهاي كيفي واحدهاي اقامتي اشاره كرد و گفت: در اين طرح موضوعاتي از قبيل: ساختار فيزيكي مجموعه، تجهيزات وامكانات داخلي واحدها و مهارت نيروهاي انساني شاغل مطرح هستند.

معاون گردشگري اداره كل در انتها از صاحبان شركتهاي مزبور و فعالين حوزه گردشگري خواست تا جهت به سرانجام رسيدن اين پروسه، مدارك و مستندات خويش را در سامانه ويژه اين طرح به ثبت برسانند.

انتهای پیام/س

برچسب ها: استاندارد ، اقامت ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.