مراسم تشییع پیکر پاک شهید گمنام تازه تفحص شد و اولین یادواره شهدای مدافع حرم استان با حضور سردار دهقان وزیر دفاع در مصلی نهاوند برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ کامران کریمی اظهار داشت: امروز جوانان مومن و انقلابی ما تشنه فرهنگ ایثار و شهادتند و همه ما باید هر آن چه در توان داریم برای ترویج و اعتلای فرهنگ ناب شهادت‎طلبی و ایثارگری در جامعه بکار گیریم وتا زمانی که عطر شهید و شهادت در جامعه جاری است، عزت و اقتدار این مردم نیز حفظ خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: امروز دشمن با  تمامی توان خود به دنبال دور کردن نسل جوان و جدید ایرانی از فرهنگ ایثارگری و شهادت‎طلبی است  لذا تشییع شهدای گمنام برای ترویج این فرهنگ ما را یاری می‌کند، زیرا انقلاب اسلامی به برکت خون پاک همین شهدا بود که امروز در اوج عزت و اقتدار قرار دارد.

کریمی افزود:  مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید گمنام به همراه اجرای ویژه برنامه های فرهنگی و معنوی  صبح جمعه هشتم مردادماه پس از ورود به نهاوند  مورد استقبال نمازگزاران قرار می‎گیرد.

وی عنوان کرد: پیکر این شهید والامقام بعد از آن به سپاه نهاوند منتقل می‎شود و سپس ساعت 21 وارد مسجد شهید حیدری خواهد شد تا مراسم وداع برگزار شود.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: مراسم تشییع نیز ساعت 10 صبح روز نهم مردادماه از مقابل مسجد شهید حیدری انجام می‎شود و بعد از آن پیکر مطهر، برای خاکسپاری به مدرسه علمیه خواهران نهاوند منتقل خواهد شد.

وی افزود: قبل از آن در محل میدان مرکزی نهاوند توسط امام جمعه این شهر اقامه نماز بر پیکر این شهید والامقام انجام خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه نهاوند شهدای گرانقدری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، افزود: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهدای این شهرستان و دلجویی از خانواده شهدای مدافع حرم استان، مراسم یادواره شهدای مدافع حرم همدان در روز پنجم مردادماه در مصلی نماز جمعه نهاوند برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.