برترین‌ های رده سنی پایه ورزش زورخانه ‌ای مازندران انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دبیر هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران گفت: مسابقات استانی رده سنی پایه ورزش زورخانه‌ای، جام یادواره زنده‌ یاد «رضا معادی» با حضور بیش از 100 ورزشکار خردسال، نونهال و نوجوان از 6 شهرستان قائمشهر، بابل، بابلسر، آمل، محمودآباد و نوشهردر زورخانه آمل برگزار شد.

کوروش عباسی افزود: مسابقات در 2 بخش تیمی و هنرهای فردی برگزار شد که در نهایت در بخش تیمی نونهالان، تیم قائمشهر با 128 امتیاز به مقام نخست دست یافت و بابل با 94 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفت و تیم آمل هم با 12 امتیاز روی سکوی سوم ایستاد.

وی گفت: در بخش هنرهای فردی این رده سنی هم «امیررضا عبدی» از آمل در چرخ تیر، «ابوالفضل حدادی» از قائمشهر در دومیل بازی و «آرمین عالیشاه» از بابل در کباده رتبه‌ های برتر را به خود اختصاص دادند.

به گفته دبیر هیأت ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مازندران؛ در رده سنی نوجوانان نیز شهرستان آمل با 96 امتیاز مقام نخست بخش رقابت‌های تیمی را کسب کرد و قائمشهر با همین امتیاز دوم شد و بابل با 48 امتیاز به مقام سوم رسید.

عباسی افزود: در قسمت هنرهای فردی این رده سنی هم «علی مشایی» از آمل چرخ تیر و چرخ چمنی، «محمدحسین فدوی» از قائمشهر در دومیل بازی، «عرفان آزموده» از قائمشهر در سنگ و «علیرضا فلاحتی» از بابل در کباده رتبه ‌های نخست را از آن خود کردند.

به نفرات و تیم برتر این مسابقات حکم قهرمانی، مدال و کاپ قهرمانی اهدا شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار