نخستين سامانه تکريم ارباب رجوع در کشور، توسط کارشناسان و برنامه نويسان مديريت فناوري اطلاعات دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز راه اندازي شد.

راه اندازی نخستین سامانه تکریم ارباب رجوع در کشور در اهواز
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،   سرپرست مديريت آمار و فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهواز با بيان اينکه اين سامانه هم اکنون راه اندازي و آماده بهره برداري است، افزود: اين سامانه بر اساس آخرين استانداردهاي موجود در طراحي نرم افزارهاي اطلاع رساني طراحي شده و با امکانات مختلفي که در آن قرار داده شده است، به راحتي تمامي مراجعان مي توانند از آن استفاده کنند.

فهيمه عباسي اصل تصريح کرد: اين سامانه از طريق درگاه هايي همچون سامانه اينترنتي، کيوسک حضوري، نرم افزار موبايل و اطلاع رساني از طريق پيام قابل استفاده مي باشد و در اين سامانه، ارباب رجوع مي تواند با مراجعه به سامانه اينترنتي يا کيوسک حضوري و ثبت فرم مورد نظر، اقدام به ثبت درخواست کند.

 وي بيان کرد: نکته قابل توجه در اين سامانه وجود درگاه هاي مختلف براي سهولت انجام کار و نيز فرآيندهاي هوشمند بعد از آن است که مي تواند علاوه براي دريافت و ثبت درخواست ارباب رجوع به خوبي نيز پاسخگوي پيگيري هاي بعدي او نيز باشد.

سرپرست مديريت آمار و فناوري اطلاعات و ارتباطات دانشگاه علوم پزشکي جندي شاپور اهوازبا بيان اينکه اين نخستين سامانه در سطح کشور است که به صورت کاملاً کاربردي و منحصر بفرد ويژه دانشگاه علوم پزشکي اهواز و بيمارستانهاي تابعه طراحي شده است، خاطر نشان کرد: از ويژگي هاي منحصر بفرد اين سامانه ، نرم افزار موبايلي آن است که براي رئيس دانشگاه، معاونين، مديران و روساي بيمارستانها طراحي شده است که در هر جا و هر مکان به کارتابل خود دسترسي و نسبت به مشاهده درخواست هاي ثبت شده اقدام کنند.


انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.