مهاباد

افزایش مصرف برق در آذربایجانغربی ، تابستان امسال

میزان مصرف برق در استان آذربایجانغربی ، تابستان امسال افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجانغربی گفت : با فرا رسیدن تابستان و گرم شدن هوا میزان مصرف برق بویژه در بخش خانگی افزایش یافته است که احتمال دارد با توجه به افزایش دمای هوا در روزهای آینده ، مصرف برق هم افزایشیابد.

اکبر حسن بگلو با اشاره به اینکه چهل درصد مصرف برق استان آذربایجانغربی در بخش خانگیاست ، گفت : در صورتیکه مشترکان حدود ده درصد در مصرف برق صرفه جویی کنند ، تابستان امسال خاموشی نخواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجانغربی هدف گذاری شرکت توانیر برای استان آذربایجانغربی را برای کاهش پیک در سالجاری ۶۷ مگاوات ذکر کرد و گفت: این هدف گذاری پارسال ، ۶۲ مگاوات بود که با همکاری و مشارکت مردم این رقم به ۱۱۵ مگاوات رسید.

حسن بگلو افزود : امسال برای کشاورزان و صنعتگرانی که در بخش مدیریت مصرف با شرکت توزیع نیروی برق همکاری کنند ، مشوق های خوبی در نظر گرفته شده است.

وی اجرای طرح جهادی کاهش تلفات در آذربایجانغربی را از دیگر برنامه های مهم و در اولویت شرکت توزیع نیروی برق استان ذکر کرد و افزود : تلفات آذربایجان غربی در بخش غیر فنی در پایان پارسال ، از 8/16 دهم درصد به ۱۲ درصد کاهش یافت و امسال نیز در تلاشیم این رقم را به ۱۱ درصد برسانیم.

مدیر عامل شرکت توزیع برق آذربایجانغربی همچنین با اعلام اینکه در استان حدود ۱۰ هزار انشعاب برق غیر مجاز وجود دارد افزود : با تقویت گروه های جمع آوری برق های غیر مجاز با این پدیده شوم برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.