بیش از یک میلیون نخ سیگار قاچاق خارجی در میاندوآب کشف شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت میاندوآب گفت : یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق خارجی به ارزش دو میلیارد و ۶۷۶ میلیون و ۲۲۶ هزار و ۷۰۰ ریال در این شهرستان کشف شد.

رحمان درفشی اظهار داشت : در این زمینه در سه ماه نخست امسال ، در واحد بازرسی و نظارت ، 17 پرونده سیگار قاچاق تشکیل شد.

وی اضافه کرد : امسال همچنین در جریان 897 بازرسی از واحدهای نانوایی ، 86 پرونده با 96 تخلف شامل کم فروشی ، گرانفروشی ، درج نکردن قیمت ، تبلیغ محصولات و کالا بر خلاف واقع و رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی تشکیل شده است.

درفشی تصریح کرد : در این باره میزان کالای مورد تخلف شامل 301 هزار و 600 چانه و 13 هزار و 500 قرص نان به ارزش 51 میلیون و 497 هزار و 160 ریال بوده است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت میاندوآب با اشاره به عملکرد کلی واحد بازرسی گفت : در چهار هزار و 313 مورد بازرسی صورت گرفته ، 328 پرونده به ارزش ریالی 160 میلیون و 93 هزار و 860 ریال تشکیل و برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گفته وی در سه ماه نخست امسال ضمن بازدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نظارت بر عملکرد آنان ، چگونگی استقرار مراکز عرضه کالاهای اساسی در نمایشگاه بهاره و استقرار واحدهای فروشگاهی توزیع کالاهای اساسی با 10 درصد زیر قیمت نیز بررسی و با کارخانه قند نیز در تامین شکر بخش مردمی و کارخانجات تبدیلی در شهرستان میاندوآب هماهنگی شده است.

انتهای پیام/

 

 

برچسب ها: کشف ، سیگار ، خارجی ، قاچاق ، میاندواب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.