سمنان؛

راه اندازی 2 پایگاه تابستانه امداد و نجات

2 پایگاه تابستانه امداد و نجات هلال احمر با هدف خدمت رسانی به آسیب دیدگان جاده ای در استان سمنان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت : با بیان اینکه این 2 پایگاه امداد و نجات جاده ای در ایوانکی شهرستان گرمسار و جنگل توسکستان شهرستان شاهرود راه اندازی شده است، افزود: این پایگاه ها به صورت شبانه روزی فعایت دارند.
علی یحیایی تصریح کرد: با راه اندازی این 2 پایگاه تازه، تعداد پایگاه های امداد و نجات در استان به 12 عدد رسید که 52 امدادگر در این پایگاه ها به امدادرسانی می پردازند.
وی با بیان اینکه راه اندازی چهار پایگاه تابستانه امداد و نجات در استان سمنان در دست اجرا است، افزود: این پایگاه ها تا پایان تابستان 95 فعال هستند.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: امدادگران هلال احمر در 62 عملیات مختلف، از نوزدهم تا بیست و هشتم تیر 95 به حادثه دیدگان امدادرسانی کردند.
یحیایی گفت: امدادگران هلال احمر در این هشت روز در 62 عملیات مختلف شامل 20 عملیات جاده ای، به شهروندان خدمت رسانی کردند.
وی با اشاره به اینکه امدادگران در 39 عملیات به مراجعه حضوری هموطنان به پایگاه های هلال احمر در نقاط مختلف استان سمنان امدادرسانی و رسیدگی کردند، ادامه داد: از این تعداد چهار مورد به عملیات حضوری شهری مربوط بود.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: در یک عملیات دریایی- ساحلی، به یک فرد دچار حادثه در سد شهید شاهچراغی دامغان و در 2 عملیات کوهستانی به 6 نفر امدادرسانی شد.
هلال احمر استان سمنان دارای اکیپ های تخصصی نجات از حادثه کوهستان، سیلاب است.
انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.