ساری،

مزاحمت تلگرامی با هم دستی پدر و پسر

پدر و پسری که با تهديد و فحاشی در شبکه اجتماعی تلگرام، در صدد انتقام بودند توسط کارآگاهان سایبری پلیس فتا شهرستان آمل شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: فردی، با ارائه مرجوعه قضايی به پليس فتا شهرستان آمل ادعا کرد شخصی با شماره ناشناس اقدام به فحاشی و تهديد وی در فضايی مجازی کرده است.

سرهنگ ولی ا... گنجیان گفت: کارآگاهان پلیس فتا با بررسی های فنی و اطلاعاتی و رصد فعالیت متشاکی در شبکه اجتماعی تلگرام ، متهم را که با خط تلفن پسرش برای شاکی ایجاد مزاحمت کرده بود دستگیر کردند.

وی افزود: فرزند متهم ابتدا منکر استفاده از سيم کارت مذکور شد و ادعا کرد اين خط در اختيار پدرش است و پدر متهم نیز بر اين اظهارات صحه گذاشت و گفت ارسال پيام ها از سوی وی انجام شده است.

سرهنگ گنجیان گفت: با توجه به مستندات و وجود تناقض در اظهارات متهمان، فرزند متهم ضمن اقرار به بزه انتسابی گفت: اين موضوع از یک جر و بحث در گروه خانوادگی تلگرامی شروع شد و بعد به ايجاد مزاحمت، تهديد و فحاشی در فضای تلگرام نسبت به دختر شاکی پرونده ختم شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل افزود: پرونده متشکله به همراه طرفين جهت سير مراحل قضايي روانه دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان آمل ارسال شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار