کارآگاهان پلیس سایبری آمل زنی را که به قصد انتقام از دوست سابق خود با عناوین جعلی در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به فحاشی و تهمت علیه وی کرده بود، دستگیر کردند.


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: یکی از شهروندان خانم، با حضور در پلیس فتای شهرستان اعلام کرد شخص ناشناسی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز علیه وی در شبکه ی اجتماعی تلگرام کرده است.

سرهنگ ولی الله گنجیان با بیان اینکه با بررسی های فنی و اطلاعاتی، متهم که یکی از دوستان شاکی بود شناسایی و دستگیر شد، افزود:متهم در بازجوئی به انتشار مطالب توهین آمیز و دادن نسبت های ناروا علیه دوست خود و خانواده وی در شبکه اجتماعی تلگرام اعتراف کرد.

به گفته سرهنگ گنجیان متهم انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را، انتقام از دوست خود که به پسر مورد علاقه وی علاقه مند شده بود اعلام کرد.

فرمانده انتظامی آمل افزود: متهم برای گرفتن انتقام از دوست خود با خط تلفنی ناشناس و معرفی خود با عنوان پسر اقدام به ایجاد مزاحمت برای شاکی کرده بود ولی وقتی با بی توجهی دوست خود مواجه شد با هویتی جعلی اقدام به انتشار مطالب توهین آمیز علیه وی در این شبکه اجتماعی کرد.

متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.