نمایندگان مجلس همراه با معاون امور بانوان از تمرینات تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و تیراندازی بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛رباب شهریان معاون امور بانوان وزارت ورزش همراه با طیبه سیاوشی،پروانه سلحشوری،سیده فاطمه ذوالقدر نمایندگان مجلس و عضو کمیته زن،خانواده و ورزش کمیسیون فرهنگی صبح امروز به فدراسیون جانبازان و معلولین آمدند و ابتدا بر سر مزار شهید گمنام رفتند و سپس از اردوی تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و تیراندازی بازدید کردند.
طیبه سیاوشی نماینده مجلس در این باره گفت: برای من جای خوشحالی است که بانوان با وجود امکانات کم ورزشی توانستند تا این نقطه از ورزش پیشرفت کنند و باعث درخشیدن نام ایران در جهان شوند.
وی ادامه داد:توجهات فدراسیون جانبازان و معلولین به ورزش قابل توجه است و امیدوارم که جانبازان و معلولین جامعه که اکثریت خانه نشین هستند وارد عرصه ورزش شوند و ما نیز برای افزایش امکانات ورزشی تلاش می کنیم تا معلولین ما افتخار آفرینی کنند.
سیاوشی افزود:ما در کمیته ورزش که زیر نظر کمیسیون فرهنگی است تلاش مان را خواهیم کرد که ورزش را به عنوان عامل نشاط رواج دهیم و امیدوارم بتوانیم در برنامه ششم توسعه و نیز لوایح بودجه سال های بعد حداکثر امکانات را به ورزش جانبازان و معلولین اختصاص دهیم.
سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مجلس در این خصوص بیان کرد: امکاناتی که فدراسیون در اختیار ورزش جانبازان و معلولین قرار داده است بسیار خوب است و من برای تمام ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک ریو آرزوی موفقیت می کنم.
وی تصریح کرد: ما با معاونت فدراسیون در ارتباط خواهیم بود و مقرر شد که گزارش کاملی درباره فعالیت های بانوان و دیگر ورزشکاران و نیز مشکلات آنها به کمیته ورزش،زن و خانواده ارائه شود و ما نیز از همه جهات حمایت خواهیم کرد.
ذوالقدر در پایان خاطر نشان کرد: برای تیم های ملی در پارالمپیک ریو آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم شاهد درخشیدن نام ایران در این مسابقات باشیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار