عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: گسترش ورزش در سطح همگانی و قهرمانی از اهداف کمیسیون است.

پروانه سلحشوری در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازدید از اردوی تیم های ملی والیبال نشسته بانوان و تیراندازی بیان کرد:دو نکته مطرح است یکی بحث ورزش و دیگری حضور بانوان در این عرصه است که ما به عنوان نمایندگان مجلس به فدراسیون آمدیم تا این را نشان دهیم که ما خواهان گسترش ورزش در سطح همگانی و قهرمانی و حرفه ای هستیم تا در جامعه نهادینه شود.

وی ادامه داد: اگر نمایندگان مجلس در جهت نهادینه کردن ورزش همت کنند کارهای بزرگی را همراه با حمایت دولت در راستای افتخار آفرینی ورزش ایران خواهیم کرد.

سلحشوری تصریح کرد: امروز بانوان تیم ملی والیبال نشسته و تیراندازی ثابت کردند که معلولیت محدودیت نمی آورد و تمام افراد جامعه به ویژه ختران نوجوان جوان ما باید آنها را الگو قرار دهند چرا که توانستند باعث درخشیدن نام ایران و به اهتزار در آمدن پرچم کشورمان در ورزش قهرمانی و حرفه ای در سطح جهان شوند.

رئیس فراکسیون زنان مجلس و عضو کار گروه زنان، خانواده،تربیت بدنی و جوانان کمیسیون فرهنگی در پایان خاطر نشان کرد:من برای تمام ورزشکاران کشورم در میادین المپیک و پارالمپیک ریو آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم با کسب مدال باعث درخشیدن نام ایران شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار