مدیرعامل کارخانه نمین سرامیک اردبیل گفت: بخش خصوصی برای توسعه ورزش استان اهتمام ویژه‌ای دارد و در این زمینه حامی تیم فوتبال بانوان اردبیل برای صعود به لیگ برتر است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رستمی افزود: یکی از اولویت‌های اساسی ما توسعه ورزش استان است و درصدد هستیم با حمایت از تیم‌های ورزشی، ورزش استان را در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دهیم.

وی با اشاره به اینکه کارخانه نمین سرامیک اردبیل حامی و اسپانسر تیم فوتبال بانوان اردبیل است، افزود: در این زمینه حمایت‌های همه‌جانبه‌ای از تیم فوتبال بانوان نمین سرامیک انجام‌شده و مقدمات صعود این تیم به لیگ برتر فوتبال بانوان فراهم شده است.

مدیرعامل کارخانه نمین سرامیک اردبیل گفت: هم‌اکنون تیم فوتبال بانوان اردبیل با حمایت بخش خصوصی در مسابقات لیگ دسته یک کشوری قرار دارد و این بازی‌ها به میزبانی استان تهران در حال انجام است که در 3 بازی اول تیم فوتبال نمین سرامیک یک بازی را واگذار کرده و دو بازی دیگر را با نتیجه 10 بر صفر و 3 بر صفر پیروز شده است.

رستمی بیان کرد: هم‌اکنون شرایط بازیکنان تیم فوتبال بانوان نمین سرامیک خوب ارزیابی‌شده است و تمرینات بازیکنان زیر نظر مربی گرگانی برگزار می‌شود و بازیکنان از آمادگی بسیار کاملی برخوردارند.

وی تصریح کرد: برنامه‌های تفریحی و رفاهی در بین مسابقات لیگ یک بانوان برای تیم فوتبال نمین سرامیک پیش‌بینی‌شده است و بازیکنان و کادر فنی نمین سرامیک اردبیل از مکان‌های تفریحی و گردشگری استان تهران به‌ویژه موزه حیات‌وحش تهران بازدید کرده‌اند و همچنین پیش‌بینی‌شده خدمات تفریحی و رفاهی به‌طور مناسب به اعضای تیم فوتبال نمین سرامیک ارائه شود.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، بخش ، خصوصی ، ورزش ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.