فرمانده جنوب و شمالغرب کشور در سوریه گفت: پشتیبانی و حمایت از مدافعان حریم حضرت زینب کبری(س) خط مشی نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سردار رحیم نوعی اقدم اظهار کرد: روحیه سرباز و رزمنده در خط مقدم دشمن یکی از ارکان اصلی پیروزی و غلبه بر استکبار است که این امر باید توسط سرمایه عظیم مردمی و ملت ایران تقویت و برجسته شود.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بارها تاکید اساسی بر پشتیبانی و حمایت از رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس داشته است، افزود: رزمندگان در میدان دیپلماسی نظامی تجهیزات و مهمات دشمن را زیرسوال می‌برند و در عرصه کنونی استکبار جهانی ترس و واهمه وافری از نظام جمهوری اسلامی دارد.

فرمانده و سردمدار لشکر مدافعان حرم در منطقه دمشق باتوجه به اینکه اقتدار و عظمت کنونی نظام جمهوری اسلامی مدیون رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری است، یادآور شد: کشورهای غربی به ویژه آمریکا با بهترین و مجهزترین ناوگان های جنگی نیز قادر تصاحب حتی وجبی از خاک ایران را ندارد و این امر نشان از اقتدار انکارناپذیر جمهوری اسلامی است.

سردار نوعی اقدام اظهار کرد: اسلام ولایت محور، روحیه حماسی‌محور و احکام اخلاق محور سه رکن اصلی پیروزی و غلبه بر دشمن در تاریخ اسلام بوده است که هم اکنون نیز رزمندگان و مدافعان ایرانی و غیرایرانی تمام این تجربیان هشت سال دفاع مقدس را سرلوحه کار خود قرار داده اند.

وی عنوان کرد: همه ملت ایران باید تلاش فرهنگی جهت دار و شواهد و قرائن تاریخ عظیم انقلاب اسلامی را مبنای کار خود قرار دهند که این امر لازمه پیروزی ملت ایران در عرصه کنونی به حساب می آید.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.