نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با بیان اینکه مشکل فاینانس پتروشیمی گچساران برطرف ‌شد، گفت: مسئولان مشکلات‌ بخش آب، برق و گاز ‌را برطرف کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛غلامرضا تاج‌گردون ظهر امروز در جلسه ستاد تدوین برنامه‌ریزی 4 ساله عملیاتی اشتغال و تولید بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی در شهرستان گچساران که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: برنامه‌ای 4 ساله برای توسعه شهرستان‌های گچساران و باشت تدوین شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه 4 ساله در حوزه‌های مختلف همچون توسعه اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و شهری بوده است، افزود: این برنامه با هدف توسعه و پیشرفت این دو شهرستان در یک برنامه 4 ساله تدوین شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اشتغال و تولید در بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این برنامه 4 سالهاست.

تاج‌گردون با اشاره به ظرفیت‌های گچساران در بخش‌های صنعت، آب و کشاورزی، گفت: این شهرستان ظرفیت‌های خوبی در این حوزه‌ها دارد و استفاده و بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها ضروری است.

وی هدف از تدوین برنامه 4 ساله را خروج شهرستان از مشکلات به ویژه مشکل اشتغال عنوان کرد و افزود: اجرای این برنامه بهترین فرصت برای رونق تولید و اشتغال در این شهرستان است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این برنامه 4 ساله همه بخش‌ها از جمله صنعت، کشاورزی، اشتغال، فرهنگ و هنر و عمران شهری و سایر بخش‌ها دیده شده است.

تاج‌گردون از اجرای طرح‌های صنعتی و کشاورزی بزرگ در گچساران خبر داد و افزود: خوشبختانه مشکل فاینانس پتروشیمی گچساران حل شده و اکنون مشکلاتی در بخش آب، برق و گاز دارد که انتظار می‌رود مسئولان دستگاه‌های مربوطه به زودی این مشکلات را برطرف کنند.

وی با اشاره به اینکه سرعت کار در پتروشیمی گچساران افرایش می‌یابد، گفت: در حوزه کشاورزی طرح بزرگ پرورش شترمرغ در این شهرستان اجرا می‌شود و این طرح می‌تواند برای حداقل 3 هزار نفر در شهرستان شغل ایجاد کند.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی از اجرای طرح آبیاری تحت فشار زمین‌های کشاورزی در گچساران خبر داد افزود: 7 هزار و 500 هکتار از زمین‌های کشاورزی در این شهرستان آبیاری و در قالب این طرح برای چند هزار نفر شغل ایجاد می‌شود.

تاج‌گردون ابراز کرد: انتظار می‌رود که مدیران برای اجرا و عملیاتی کردن این برنامه 4 ساله احساس مشارکت کنند و روحیه خدمت به مردم را در خود تقویت کنند.

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.