رئیس اداره اب و فاضلاب روستایی شهرستان ریگان گفت: 105 انشعاب غیر مجاز در شبکه اب شرب روستایی این شهرستان کشف و مسدود شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حسین مرادزاده افزود: در حالیکه مردم بسیاری از روستاها از مشکل شدید کمبود اب شرب رنج میبرند افراد سودجو و بی انصاف با ایجاد این تعداد انشعاب غیرمجاز، بیش از 5 هزار درخت نخل را با استفاده از اب شرب و بهداشتی ابیاری میکردند .

وی افزود از 105 انشعاب غیرمجاز شناسایی شده، عوامل ایجاد 79 انشعاب به دادگستری ریگان معرفی شدند و پرونده انشعاب های دیگر نیز در دست اقدام است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی ریگان با اشاره به اینکه این طرح از ابتدای خرداد در روستاهای شهرستان ریگان آغاز شده و همچنان ادامه دارد از ساکنان روستاها خواست با خرید اشتراک آب روستایی و نصب کنتور ، از نعمت اب شرب سالم و بهداشتی به صورت قانونی برخوردار شوند و امکان دسترسی ساکنان 63 روستا را که در حال حاضر با تانکر آب آشامیدنی آنها تامین میشود به آب لوله کشی را فراهم کنند .

مرادزاده همچنین از ادامه اجرای طرحهای ابرسانی روستایی در ریگان خبر داد و گفت: تاکنون هشت روستای شهرستان ریگان در قالب مجتمع بزرگ آبرسانی عباس‌آباد رودشور با اعتبار 10 میلیارد ریال آبرسانی شده اند و آبرسانی به 10 روستای دیگر در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار