اصفهانی ها از این به بعد می توانند به صورت الکترونیکی و با اصفهان کارت صدقه پرداخت کنند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با بیان اینکه طبق تفاهنم نامه با شهرداری اصفهان و بانک شهر امکان پرداخت صدقه به صورت الکترونیکی ایجاد شد افزود : با اجرای این طرح اصفهانی ها می توانند با اصفهان کارت خود صدقه بدهند.
سواد کوهی  به طراحی اپلیکیشن اندرویدی پرداخت در آینده نزدیک خبرداد و  ادامه داد: در نظر داریم برای صندوق صدقات در برخی اماکن مانند مغازه ها با تعریف کد اختصاصی شبای بانکی پرداخت را تسهیل کنیم.
معاون کمیته امداد، کل درآمد ماه رمضان گذشته کمیته را سه میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: یک میلیارد و ۸۰۰ تومان آن نقد و بقیه به صورت کالا بوده است که پنج هزار و ۸۰۰ حامی نیز برای ایتام جذب  شد، در مجموع ۱۰۱ هزار نفر از مدد جویان اطعام و در افطاری شرکت کردند و شش هزار و ۷۳۹ هزار خیر نیز در برنامه های مددجویان حاضر شدند.
 وی در پایان با بیان اینکه درآمدهای کمیته امداد در سال گذشته ۷۳ میلیارد تومان بوده است، ادامه داد: این در حالی است که کمک کمیته امداد به مددجویان۲۵۰ میلیارد تومان بوده است و از این رو، نیازمند توجه بیشتر خیرین دارد.  
گفتنی است کارت الکترونیکی اصفهان کارت حدود 5 سالی است که در اختیار شهروندان اصفهانی است و در مواردی همچون حمل ونقل عمومی ، پارکینگ ها ، مراکز گردشگری کاربرد دارد .


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.