مرحله استانی دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج با شرکت 29 طرح نمایش نامه در چهارمحال و بختیاری به پایان رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: از 29 طرح نمایشنامه ارسالی به دبیرخانه استانی دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج، 8 اثر منتخب شامل 5 نمایش نامه صحنه ای و 3 نمایش نامه خیابانی برای شرکت در مرحله کشوری انتخاب شد.

مجتبی بیگی افزود: اجرای عمومی نمایش‌های منتخب در سطح استان از اواخر آذرماه امسال آغاز و پس از تایید آثار توسط استاد راهنما، نسخه تصویری نمایش تا 10 دی ماه به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال می شود.

وی اضافه کرد: این جشنواره در راستای رسیدن به فرهنگ و هنر ایرانی، اسلامی و به منظور شناسایی و جذب هنرمندان بسیجی با تاکید بر نگارش نمایشنامه های جدید با هدایت و نظارت استاد راهنما و حمایت از تولید برگزار می شود.

بیگی گفت: ادبیات پایداری، نمایش و اقتصاد مقاومتی، ادبیات پسا استعماری، نمایش و مدافعان حرم، ادبیات مقاومت، نمایش و شهدای حرم، ادبیات دفاع مقدس، نمایش و شهدای غواص، ادبیات جنگ، نمایش و استعمار مدرن، ادبیات زنان، نمایش و گوهر آفرینش، ادبیات متعهد، نمایش و رسانه های مجازی، ادبیات پسا استعماری، نمایش و تهاجم فرهنگی، ادبیات پسا استعماری، نمایش و مقام والای زن و ادبیات پایداری، نمایش و حجاب و عفاف از اولویت های موضوعی این جشنواره است.

گفتنی است؛ مرحله کشوری دوازدهمین جشنواره تئاتر بسیج همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار