شهرکرد؛

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مشارکت ملی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری، از تمدید مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره مشارکت ملی گردشگری با رویکرد «گردشگری حلال - ظرفیت ایرانی» خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره مشارکت ملی گردشگری
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ بهمن عسگری با بیان اینکه سومین دوره جشنواره مشارکت ملی گردشگری در سال 1395 توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و با شعار «گردشگری حلال ـ ظرفیت ایرانی» برگزار می شود، گفت: مهلت اولیه ارسال آثار به این جشنواره که از 15 اردیبهشت تا 15 مرداد بود، تا 31 مردادماه جاری تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره شامل 4 حوزه رقابتی عکس (مردمی و حرفه ای)، فیلم، سفرنامه نویسی و ایده، با استفاده از عنوان اصلی است و برگزیدگان اول تا سوم هر بخش علاوه بر دریافت لوح تقدیر و سکه بهار آزادی و معرفی به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات با نرخ 4 درصد، در نمایشگاه جانبی تجاری و جشنواره فرهنگی تجاری اقوام با تجلیل از فعالین صنعت گردشگری هم مورد تقدیر قرار می گیرند. 

عسگری اضافه کرد: چهارمحال و بختیاری به دلیل قرار گرفتن در جغرافیای زاگرس مرکزی و آب و هوای متبوع، تنوع زیستی جانوری و گیاهی، رودخانه های پر آب و قابلیت ورزش های زمستانی و رفتینگ در آب های خروشان، چشم اندازهای بدیع، پیشینه تاریخی، غنای فرهنگی و تنوع اقوام از ظرفیت های بسیاری در زمینه گردشگری حلال برخوردار است. 

وی یادآور شد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه برگزاری جشنواره، جوایز و اعضای هیأت داوران به نشانی www.irantourismfestival3.com و آدرس تلگرامی 3@PersiaFest مراجعه کنند.

انتهای پیام/ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار