سوژ‌ه‌های پیامکی شما پس از بررسی،در بخش "از نگاه شما" قابل پیگیری خواهد بود

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ از این پس شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی 10001915(مجله خبری شبکه یک سیما) و 30002394 (با خبرنگاران جوان شبکه خبر سیما) مطلع شوید.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم مرداد ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است:


4426...0912:با سلام اگر ممکنه یک پیگیری کنید ببینید مسئولین مخابرات چیکار میکنند که اینترنت موقع شب که می رسه ( از ساعت 11 به بعد ) سرعتش پایین میاد و از یک ديال آپ هم پایین تره . حق خوری بالاتر از این که من باید ماهیانه پول یک اینترنت 512 رو به مخابرات پرداخت کنم ولی حتی نتونم یه فایل 190 کيلوبايتي رو اپلود کنم . کجای دنیا اينجوريه . ممنونم .

باسلام.لطفا دلیل شماره گذاری نشدن خودروهای شرکت ایران خودرو رو پیگیری کنید.الان دو هفته است ماشین ها نمایندگی خوابیده بخاطر مشکل ناجا با ایران خودرو.تکلیف مشتری چی میشه با ضرر و زیانش.کسی هم پاسخگو نیست.زواره از ورامین

6625...0922:با سلام لطفا یک گزارش از خانوادهایی که بچه ناشنوا دارن تهیه کنید //

سلام از شما خواهش میکنم گزارشی درباره حق اولاد بالاتر از دو فرزند که در راستای کمبود جمعیت بوده و از اول سال قطع شده و دیگر پرداخت نمیشود تهیه کنید بخدا من جوانی هستم که  اقدام کردم ولی متاسفانه بهم پرداخت نمیشه  ازتون خواهش میکنم گزارش تهیه کنید..//

4959...0917:سلام خسته نباشی.چرا تعزیرات بر قیمت ذرت نظارتی نداره وهرروز داره گرونتر میشه و این درصورتیکه که قیمت جهانی تغییری نکرده.و این مغایر با اقتصاد مقاومتی هست ...پیگیری کنید.

6043...0918:سه سال است مرغداریم خوابیده ولی بانک کشاورزی ماهی 9 ملیون از من نزول میگیرد...گزارشی تهیه کنید.

با سلام ..ما معلمان وشاغلین مدارس غیر دولتی از جمله زحمتکش ترین نیرو های اموزش و پرورش محسوب می شویم که متاسفانه با حقوق بسیار اندک و حتی 4 ماه از سال بدون حقوق , مشغول به کار می باشیم. همچنین از داشتن کارت پرسنلی وحق بیمه بی بهره ایم.با توجه به اینکه در تمام کلاس های ضمن خدمت نیز, با هزینه خود حضور داریم,لطفا جهت استخدام ورفع مشکلات  این نیروهای با تجربه, تلاش شود.

4572...0912:لطفا یه گزارش ازبیمارستان رازی(تامین اجتماعی قزوین) از نحوه برخورد بد کارکنان و انجام ندادن به وظیفه محوله خود و منتظر گذاشتن مریضهای بیچاره در صفهای طولانی تهیه کنید.

1240...0916:با سلام از شما خواهش میکنم و از مسئو لین تقاضا دارم که ثبت نام مجدد یارانه تمدید نمایید ما از ثبت نام جا موندیم با تشکر

5851...0930:اقای هاشمی طب سنتی را احیا کرد ولی باید تغذیه مردم را هم اصلاح کنه.با وجود اینقدر دیابتی چرا کارخونه های نوشابه را جمعش نمیکنن.چرا شکر قهوه ای را جایگزین شکر سفید نمیکنن؟ پیگیری کنید.

6878...0916:سلام چرا پلاک خودرو های داخلی مثل پژو 405 خریداری شده توسط مردم صادر نمیشه دلیلش را از مسئولین زیر ربط بپرسید باتشکر امیری اهواز

5862...0936:وقتی 15دقیقه مداوم و بیشتر از 1ساعت در روز نباید به صفحه گوشی تلفن همراه نگاه کرد! چگونه مطالب درسی را از روی تبلت، موبایل یا رایانه بخوانند و آسیب نبینند؟!! فاجعه های دیگر جای خود! هزینه ای که صرف فیلترینگ هوشمند شد کاش برای ایجاد مراکز ورزشی فرهنگی متنوع و ارزان میشد!رسیدگی کنید.

2015...0916:سلام در سامانه وام ازدواج وقتی استان فارس رو انتخاب میکنیم مینویسه که هیچ موردی از بانکها در این استان بودجه پرداخت وام ازدواج ندارند
لطفا پیگیری کنید

7036...0938:سلام وقتتون بخیر میشه لطفا قضیه اعلام نتایج دکتری دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر را پیگیری کنید؟اعلام کردن که هیچ کس درهیچ رشته و گرایشی پذیرفته نشده.همچین چیزی امکان نداره چون من خودم رتبم زیر ده بوده.

6705...0919: ما رانندگان تاکسی خط ورامین - شوش از دیماه تا کنون با اجرایی شدن طرح جدید زوج و فرد برای ورود به میدان شوش و ایستگاه با وجود داشتن پلاک تاکسی مشمول جریمه میشویم. با وجود مراجعات مکرر به مراکز ذیصلاح در تهران و ورامین متاسفانه هیچگونه مساعدتی جهت بر طرف نمودن این مشکل صورت نگرفته است. لذا از شما تقاضا داریم در صورت امکان با تهیه گزارش و پخش آن صدای ما را به گوش مسیولان ذیربط برسانید به امید آنکه مشکل ما حل شود.

9608...0916:سلام دمای بالای پنجاه درجه فقط در اواخر هفته در استان خوزستان.!؟ دیگر روزها دمایشان نهایتا 47 درجه است؟.  دمای استان خوزستان از هفته گذشته تا کنون به حداقل 40و حد اکثر 56 درجه رسیده بود ...در مورد اعلام اشتباه دمای هوا توسط هواشناسی گزارش تهیه کنید.

2983...0935:خسته نباشید یکی از بستگان من با درد کلیه وارد یه بیمارستان خصوصی شد باتوجه به سهل نگاری دکتر اونجا با جراحی باز به اندازه 22 بر روی شکم و چست تیوب معده و سنگ شکن معده ῖ لاراسکوپی و اندوسکوپی معده و...میدونم تعجب میکنین ولی اسنادش موجوده هزینه عمل هم شد35میلیون تومان ./پیگیری کنید.

9193...0919:سلام لطفا اخبار مربوط به مسموم شدن بچه های معصوم در استخر آزادگان را پخش بفرمایید و همینطور از چگونگی نظارت هیئت شنا به منظور پیشگیری از چنین اتفاقاتی.همه  استخرها مشکل استفاده بیش از حد کلر دارند.

0839:0916:با عرض سلام .من از شهر مرودشت فارس پیام میدم.الان چهار روز هست قیمت مرغ از هفت هزار تومان به نه هزارتومان رسیده و روز بروز سیر افزایش قیمت را طی میکند.از مسعولین اطلاع دادیم میگن شاید تا دو روز اینده به سیزده هزارتومن برسه.خواستم پیگیری کنید .متشکرم

1722...0918:سلام لطفا این قانون جدید راهنمایی رانندگی در مورد کاهش سرعت قبل از دوربین رو گزارش کنین یعنی چی؟اگه سرعتمون زیاد بود تا کجا باید با سرعت زیاد بریم؟چرا نباید سرعتمونو کم کنیم؟ پیگیری کنید.

6845...0912:با سلام و خدا قوت به عوامل 20؛30 از کارگران در تعداد زیادی از جایگاه بنزین تهران جدا از اینکه دستمزد نمیدهند بلکه از کارگران به ازای هر شیفت مبالغی هم دریافت میکنند و این امر موجب ترغیب به دزدی کارکنان از مشتریان میگرد خواهشمند است در این خصوص گزارش تهیه کنید ..//



  انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار