به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛اگر زمانی با تماشای یک کاغذ افتاده در گوشهی خیابان با عنوان «فروش فوری کلیه»، دلمان ریش میشد، اکنون فقط کافی است تا با دقت به خیابانها و کوچههای اطراف خود نگاه کنیم تا دریابیم که همچون قسمت نیازمندی روزنامهها، بخش قابل توجهی از تبلیغات خیابانی به همین بازار اختصاص یافته است. آمار
نشان میدهد بیشترین فراوانی فروشندگان به علت فقر و یا اعتیاد دست به
چنین کاری میزنند. البته افرادی که به قصد نیکوکاری چنین نیتی دارند از
مسیرهای مرسوم و استاندارد اقدام میکنند. منبع:محسن اکبری-تهرانبرای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید انتهای پیام/