شتمین دوره طرح ولایت دانشجویی در قزوین آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، از قزوین ؛در این دوره 350  دانشجو از 48 دانشگاه و مرکز اموزش عالی استان شرکت دارند.

200نفر از شرکت کنندگان دانشجویان پسر هستند.

بگفته مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان ،  دوره طرح ولایت با موضوعات تربیتی اخلاقی ، معرفتی بصیرتی و فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی در قالب کلاس ، همایش و کارگاه های آموزشی بمدت 11 شبانه روز در دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین برگزار می شود.

برزگر افزود: فوق برنامه های فرهنگی ، ورزشی هم برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

 مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان پاسخکویی به سوالات و شبهات دانشجویان را یکی از اهداف مهم این دوره بیان کرد و گفت: شرکت کنندگان در این طرح از اوایل مهرماه و شروع دانشگاهها بعنوان سرحلقه ای صالحین و گروههای دانشجویی پاسخگوی سوالات دیگر دانشجویان خواهند بود.

وی اضافه کرد: 30 از دانشجویان پسر و 30نفر از دانشجویان دختر که حایز رتبه های علمی و فرهنگی بالایی باشند در بیست و دومین دوره طرح ولایت کشوری که سال آینده بمدت 45 روز در مشد مقدس برگزارمی شود شرکت می کنند.

 نماینده ولی فقیه در استان سخنران  مراسم افتاحیه این طرح ، تقوا افزایی و ایجاد فضایی معنوی ، و بصیرتی برای دانشجویان را ویژگیهای خوب این طرح دانست و گفت: تجربه دوره های قبل نشان می دهد کسانیکه در این طرح شرکت کرده اند با دست پر و با نشاط روحی و معنوی از این فضا خارج شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، طرح ولایت دانشجویی کار فرهنگی ارزشمندی برای ساماندهی نیروهای متعهد در رسیدن به اهداف انقلاب دانست و گفت: ولایت موجب تقویت اتحاد ملت و مسئولان و نظام می شود و هر کس اهل ولایت باشد می تواند در مسیر جهاد اکبر نیز حرکت کند.

ناینی رییس دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین هم گفت: طرح ولایت یکی از بهترین طرح هایی است که برای دانشجویان در ایام فراغتشان در نظر گرفته شده است و آثار مفیدی در زمینه دینداری و  ولایتمداری آنان دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار