راضیه پور حیدر با تاکید بر تقویت فرهنگ حجاب و عفاف گفت: متاسفانه تبعاتی که بدحجابی برای جامعه در پی دارد، افزایش ترویج فرهنگ غربی و بی بند و باری در جامعه است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، مدیر کل حوزه علمیه خواهران ارومیه در جلسه عفاف و حجاب و تجلیل از فعالان عرصه عفاف و حجاب جهاد کشاورزی استان که با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی ،فرمانده بسیج ادارات و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان در نمازخانه ساختمان شماره یک جهاد کشاورزی استان ترتیب یافت، اظهارکرد: برخلاف افکار عمومي حفظ حجاب مخصوص زنان نبوده بلکه براي مردان نيز واجب است.

پور حیدر افزود: در زمان کنوني تمامي توان غرب و دشمنان اسلام صرف اين مي شود که هويت و شخصيت زنان اسلام را از آنان بگيرند، دشمن از حجاب زنان بشدت واهمه دارد زيرا حجاب بانوان نماد ديانت، تقوا، عفت و نماد اسلام است .

وی اضافه کرد: امروزه متاسفانه فضای مجازی رقیب خانواده شده و تبلیغ گسترده ولنگاری در فضای مجازی طوفان اسیب‌های اجتماعی ایجاد کرده است، که این ترجمان توافق استکبار در برابر اسلام است.

پور حیدر با بیان اینکه دشمنان در راس آن استکبار جهانی می خواهد با ترویج بی بند و باری در جامعه، مسلمانان را از درون بی هویت ساخته و به اهداف خود برسد ، خاطر نشان کرد: یکی از اصلی‌ترین اهداف امپریالیسم رسانه‌ای غرب ساقط و سست کردن بنیان خانواده است.

مدیر کل حوزه علمیه خواهران ارومیه با بیان اینکه ما باید احساس تعهد به حجاب و عفاف را به وظیفه شرعی و همگانی تبدیل کنیم ، افزود: امروزه دشمنان با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی ارزش مادر بودن را از زنان می‌گیرند و امروز ظلم به زن در عالم جاهلیت به شکل مدرن در آمده و در قالب این تهاجم به شخصیت زنان، به دنبال پایمال کردن معنویت و ایمان مردم هستند.

وی همچنین با انتقاد نسبت به برخی رفتارهای مغایر با فرهنگ ایرانی اسلامی گفت: در حال حاضر باید همه نهادها دست به دست هم دهند تا نسبت به رفع مشکلات و آسیبهای شهرمان که در حال حاضر شاهد آنها هستیم اقدام کنیم.

جانشین مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان نیز در این جلسه اظهارکرد : دشمنان دین اسلام حجاب و عفاف را همیشه یکی از مهم ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه های خود برای تضعیف دین اسلام دانسته اند و تضعیف پایبندی به حجاب در دستور کار آنها قرار گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی ولی زاده حجاب را نگهدارنده خون شهیدان دانست و گفت: بی توجهی به حجاب و عفاف خیانت به خون شهدا و آرمانهای امام راحل است.

وی بی غیرت کردن مردان و بی عفت کردن زنان را از جمله برنامه های دشمن در این حوزه عنوان کرد و ادامه داد: دشمن می کوشد تا در حوزه جنگ نرم اعتقادات را سست کرده و بی غیرتی را در مردان و بی عفتی را در زنان رواج دهد و بدین ترتیب به اهداف تعیین شده خود برسد . در این راستا برای رسیدن به مدینه فاضله هر چقدر به این موضوع در جامعه پرداخته شود سلامت جامعه نیز تضمین خواهد شد .

در ادامه این مراسم از سه نفر از بانوان فعال سازمان در عرصه عفاف و حجاب با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد .

انتهای پیام/س

برچسب ها: حجاب ، عفاف ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.