یاسوج؛

جمع آوری سه میلیارد ریال کمک مردمی در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان از جمع آوری سه میلیارد و 950 میلیون ریال کمک مردمی در ماه رمضان امسال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛فرید محبی گفت: مردم نیکوکار و نوعدوست کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان سال جاری سه میلیارد و 950 میلیون ریال به صورت نقدی و کالایی به نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان کمک کردند.

وی بیان کرد: این مبلغ در چارچوب طرح اطعام نیازمندان، سبدهای غذایی خیرین، اکرام ایتام، مفتاح الجنه، آزادسازی زندانیان و زکات فطریه عام، خاص و کفارات جمع آوری شده است.

محبی با اشاره به اطعام مددجویان و توزیع سبد غذایی بین خانواده های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در قالب طرح همیان مولا در ماه رمضان امسال، اظهار کرد: در این ماه 30 هزار نفر در استان در قالب غذای گرم، سفره افطاری و سبد غذایی خیرین اطعام شدند.

وی عنوان کرد: ار ابتدای امسال تاکنون یک هزار و 600 یتیم و خانواده نیازمند در کهگیلویه و بویراحمد زیر پوشش خیرین و حامیان نیکوکار قرار گرفته اند.

محبی سرکشی از خانواده های نیازمند در قالب طرح مفتاح الجنه را از دیگر برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد در ماه رمضان امسال دانست و ابراز داشت: با همراهی مسئولان استانی و شهرستانی از 500 خانواده نیازمند و خانوار دارای بیمار و سرپرست زن مناطق محروم استان سرکشی و به طور نقدی و غیرنقدی به آنان کمک شد.

وی افزود: تعامل و همکاری خیرین، قشرهای مختلف مردم، مسئولان اجرایی و ائمه جمعه و جماعات کهگیلویه و بویراحمد با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در زمینه اجرای برنامه های مذهبی و فرهنگی این نهاد حمایتی در ماه رمضان امسال مطلوب و رضایت بخش بوده است.

34 هزار خانوار با جمعیتی افزون بر 90 هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.