یاسوج؛

پتروشیمی گچساران نیازمند 2500 میلیارد تومان اعتبار است

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس گفت: ساخت کامل پتروشیمی گچساران افزون بر 2 هزار و 500 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛غلامرضا تاج‌گردون در مراسم افتتاح مجتمع چندمنظوره رفاهی، تفریحی و تجاری گچساران اظهار کرد: پتروشیمی گچساران افزون بر دوهزار و 500 میلیارد تومان هزینه داشته و از سال 84 تاکنون نیز مراحل ساخت آن در دست اجرا است.

وی افزود: این پروژه بزرگ در نهایت 350 نفر اشتغال‌زایی دارد اما این مجتمع رفاهی تجاری با اعتباری افزون بر 10 میلیارد ریال افزون بر 60 نفر را مشغول به کار کرده است.

نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: این مجموعه زیربنایی افزون بر 2 هزار و 800 متر دارد و در سه طبقه در راستای رفاه حال شهروندان ساخته شده است.

تاج‌گردون ارزان بودن محصولات عرضه شده در این مجتمع را از جمله مزایای آن دانست و گفت: با احداث چنین مجموعه‌های ایجاد اشتغال و کاهش قیمت‌ها ملموس خواهد بود.

وی با تأکید بر حمایت از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی عنوان کرد: دولت به تنهایی قادر به تولید اشتغال و افزایش رفاه جامعه نیست و بخش خصوصی می‌تواند گامی مهم در این راستا باشد.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.