طرح نشاط معنوی ویژه ایام اوقات فراغت تابستان در 21 بقعه متبرکه استان سمنان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت : به‌منظور اجرای طرح نشاط معنوی در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان طرح نشاط معنوی در ایام اوقات فراغت تابستان سال جاری و به همت مجموعه اوقاف و امور خیریه استان سمنان، با همکاری برخی نهادهای فرهنگی در حال برگزاری است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالله واحدی تصریح کرد : طرح نشاط معنوی همه‌ساله از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه اجرا می‌شود که امیدواریم امسال با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی انجام‌شده، بتوانیم این طرح را با کمیت و کیفیت بهتری نسبت به سال قبل برگزار کنیم.
وی افزود:  این طرح در 21 بقعه شاخص استان سمنان و با اجرای برنامه‌های آموزشی، تفریحی، علمی و... برگزار می‌شود.
واحدی خاطر نشان کرد : برنامه‌های این طرح شامل برگزاری کلاس‌های درسی و کمک‌آموزشی، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی، کلاس‌های آموزش قرآن، احکام و... است که در طول فصل تابستان در جوار بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.
وی گفت: جوانان و نوجوانان به‌عنوان اصلی‌ترین سرمایه هر ملتی شناخته می‌شوند و باید در راستای تربیت صحیح و استفاده از ظرفیت آنان جهت پیشبرد اهداف متعالی نظام برنامه‌ریزی کرد.
وی افزود : شناخت ظرفیت‌ها و پتانسیل جوانان یکی از مهم‌ترین اموری است که باید در عصر حاضر برای آن تلاش کرد و در این راه خانواده‌ها نقش اساسی ایفا خواهند کرد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان خطاب به مجریان این طرح در بقاع متبرکه بر کیفی‌سازی برنامه‌ها تأکید کرد و افزود: کسب نتیجه و اثربخشی برنامه‌ها باید موردتوجه عوامل اجرای طرح قرار بگیرد تا بتوانیم پس از پایان اجرای طرح به ثمره دلخواه و موردنظر دست یابیم.
انتهای پیام / ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.