سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره گفت:ایران جزو سه تیم برتر جهان است و ما با هدف حفظ این عنوان به دانمارک سفر می کنیم.

صالح:هدفمان کسب سهمیه با مدال طلای رقابت های دانمارک استحسین صالح در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: تیم ملی در شرایط خوبی به سر می برد و فقط دو بازیکن به نام های مسلم خزایی و حمید فتحی نژاد مصدوم هستند که امیدواریم تا روز جمعه آمادگی لازم را کسب کنند.

وی ادامه داد: باز اول تیم مقابل ژرمن ها انجام می شود و ما اطلاع و شناختی از عملکرد این تیم و بازیکنانش نداریم و تمام تلاشمان را برای پیروزی به کار خواهیم گرفت.

صالح افزود: تیم ملی فقط دو اردوی آمادگی 5 روزه را داشته اما با این وجود در دیدار تدارکاتی مقابل تیم منتخب پیشکسوتان لیگ برتر بسیار خوب بازی کردیم و توانستیم نتیجه را 4 بر 3 به سود خود به پایان برسانیم. این دیدار برای ملی پوشان محک جدی بود و امروز عصر نیز یک دیدار تدارکاتی درون اردویی نیز برگزار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ایرلند شمالی دیگر حریف ما در مسابقات دانمارک بسیار تیم قدرتمندی است که ما در رقابت ها جهانی قبلی توانستیم این تیم را شکست دهیم.خوشبختانه 8 تیمی که در ریو حضور دارند در این مسابقات شرکت نمی کنند و می توان گفت سایر تیم ها در فوتبال هفت نفره نو پا هستند و این موضوع شانس ما را برای قهرمانی افزایش می دهد.

صالح عنوان کرد: برای رسیدن به مرحله فینال باید هر دو تیم گروه خود را شکست دهیم و دو بازی که در محله نیمه نهایی برگزار می شود را نیز با پیروزی پشت سر بگذاریم تا یکی تیم های مرحله فینال باشیم.البته با وجود اینکه ایران جزو سه تیم برتر جهان است این موفقیت دور از دسترس نیست.

وی در ادامه بیان کرد: سه شنبه 5 بامداد تیم ملی هفت نفره ترهان را به مقصد دانمارک ترک می کند و پس از رسیدن به این کشور تا روز جمعه اردوی تدارکاتی برای حفظ آمادگی جسمانی بازیکنان برگزار می کنیم و تکنیکهای باقی مانده را با ملی پوشان تمرین خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی فوتبال هفت نفره در پایان خاطر نشان کرد: اگر چه موفق به دریافت سهمیه پارالمپیک ریو نشدیم اما با کسب عنوان قهرمانی راهی رقابت های جهانی 2017 آرژانتین می شویم تا حریف جدی تیم ها باقی بمانیم.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار