آندرى كت گفت:رقابت نزديكى بين پارالمپيك هلند و ايران وجود دارد و اختلاف جايگاهى ما با شما يك پله اى بود.

رقابت نزديكى بين هلند و ايران وجود داردمسئول كميته اجرايى پارالمپيك هلند در گفتگو با   خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  درباره هدفش از حضور در ايران افزود: ايران همانند هلند تاريخچه طولانى و درخشان دارد و از نزديك هم با مسئولان صحبت كرديم.

وى درباره وضعيت پارالمپيك ايران گفت:ايرانى ها خيلى حرفه اى هستند و متوجه شديم كه مردم عادى هم با دقت رشته پارالمپيك پيگيرى مى كنند . ما در كشور خودمان هم رشته پارالمپيك را به طور جدى دنبال مى كنيم و اهميت قائل هستيم . همچنين از تبادل نظر با ايرانى ها كرديم و از تجربياتشان استفاده كرديم.

مسئول كميته اجرايى پارالمپيك هلند درباره موفقيت ايران را در ريو را چطور ارزيابى مى كند، بيان كرد: شما خيلى موفق هستيد . همچنين رقابت نزديكى بين پارالمپيك ايران و هلند وجود دارد چرا كه ما در لندن جايگاه ١٠ را بدست آورديم و ايران رتبه ١١ را كسب كرد.

وى در ادامه عنوان كرد: در حال حاضر متوجه شدم كسب مقام ١١ در لندن اتفاقى و تصادفك نبود و كمپ ها را ديدم متوجه شدم كه ايرانى ها خيلى با جديت كار مى كنند.

وى در پايان درباره اينكه اهداف ديگري غير از بازديد از رشته هاى پارالمپيك داشته است ، خاطر نشان كرد: حضور در ايران برايم مفيد بود. همچنين يكى از دوستانم را در اينجا ديدم و علاوه بر آن تبادل نظر با مسئولان ايرانى كردم و از تجربيات ايرانى ها الهام گرفتم و انگيزه زيادى از بازديدها بدست آوردم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار