مدیرکل روابط عمومی شرکت های پدیده گفت:بخش جدید سایت برای تعیین وضعیت سهام تا پایان هفته باز خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی حامدمقدم با اشاره به حمایتهای سه قوه مجریه، قضاییه و مقننه از هیات مدیره جدید پدیده گفت: این حمایتها باعث شده تا در بسیاری از موارد مشکلات پیش روی هیات مدیره به سرعت حل و فصل شود.

وی اظهار کرد: مجموعه این حمایتها به گونه ای بوده است که به ما ثابت شده نظام قصد بلند کردن و حرکت دادن پروژه را دارد.
 وی با اشاره به اقدامات موثر مجلس در بحث پدیده از  نمایندگان خواست این شرکت مردمی را در راه اندازی کنسرسیوم بانکی یاری دهند.

حامد مقدم خاطرنشان کرد: ایجاد این کنسرسیوم برای فراهم کردن نقدینگی در پدیده بسیار حائز اهمیت بوده زیرا برای تامین نقدینگی که اولویت اول شرکت پدیده است نیازمند تشکیل کنسرسیوم بانکی هستیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت پدیده بیش از  136 هزار سهامدار دارد، افزود: ارزش کل پروژه بر مبنای قیمت کارشناسی شده کارشناسان خبره و منتخب قوه قضاییه هر سهم 4985تومان بوده که البته این نرخ حداقلی ارزیابی شده بود. تعداد سهام شرکت نیز معادل یک میلیارد و 875 میلیون سهم است که می توانیم با آن ارزش کل مجموعه مشخص می شود.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده خاطرنشان کرد: شرکت پدیده در حال تبدیل شدن به سهامی عام است، از این رو این شرکت باید همچون سایر شرکت های سهامی عام برای نقل وانتقال سهام تحت نظارت بورس فعالیت کند و طبق پیش بینی های صورت گرفته هر چند حداقل 6 ماه برای ورود شرکت به فرابورس زمان نیاز است، اما فرآیندهای نقل و انتقال سهام تحت نظارت بورس بزودی آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: بخش جدید سایت پدیده که بمنظور اعلام صورت وضعیت سهامداران طراحی شده است تا پایان هفته جاری در معرض استفاده سهامداران قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه ساخت و سازها با ورود سرمایه گذاران بزودی آغاز خواهد شد، افزود: فرآیند انتخاب سرمایه گذار بسیار دشوار است، در حال حاضر نیز برای قطعی شدن سرمایه گذاران در حال رایزنی هستیم.

مدیرکل روابط عمومی و بین الملل گروه شرکت های پدیده، تعیین قیمت سهام و تعدیل سهم سهامداران عمده، پیگیری ورود به بورس، پیگیری تامین نقدینگی، پیگیری حضور سرمایه گذاران، شناسنامه دار کردن پروژه از طریق گرفتن پایان کار، حل و فصل امور پرسنلی و پرداخت های معوق را از دیگر اقدامات انجام شده طی دو ماه اخیر اعلام کرد.

حامدمقدم با بیان اینکه پدیده امروز تماما متعلق به مردم است، اظهار داشت: خوشبختانه با همکاری و مساعدت دادستان و دستگاه قضایی محدودیت های قبلی برداشته و امکان اطلاع رسانی اخبار و اطلاعات و حتی تبلیغ برای این مجموعه معظم فراهم شده است که مصداق آن حضور مدیر عامل و رییس هیات مدیره شرکت در برنامه زنده تلویزیونی «پایش» در شبکه یک سیما بود.

وی در خصوص سیاستهای رسانه این مجموعه گفت: سیاست اطلاع رسانی پدیده بر دو بخش متمرکز است. نخست روش ارتباط مستقیم با مخاطبان و سهامداران که از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی صورت می گیرد، روش دوم مبتنی بر ارتباطات غیر مستقیم با مردم و از طریق رسانه ها است که برای هر یک از این روش ها سناریوی مجزا داریم.

وی برگزاری میزگردهای تحلیلی، نشست های خبری، تورهای بازدیدی، مصاحبه های اختصاصی، گفتگوهای رسانه ای مسوولان و کارشناسان را از برنامه های بخش رسانه ای روابط عمومی خواند.

حامد مقدم با اشاره به اینکه پایگاه خبری پدیده با آدرس اینترنتی padide.news حدود دو هفته و کانال رسمی تلگرام پدیده نیز حدود 3 هفته قبل راه اندازی شده است، ادامه داد: در بخش ارتباط مستقیم، ربات ارتباط با مدیران پدیده نیز در پیام رسان تلگرام طراحی شده است که سوالات مردم را جمع و دسته بندی کرده و در اختیار مدیران می گذارد تا پاسخ های لازم را به مردم از طریق کانال رسمی شرکت به ادرس @padideco بدهند که این امر تجربه نوینی است.

انتهای پیام/س

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.