سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره لباس کاروان المپیک گفت: ما به المپیک می‌رویم که ورزش کنیم و قصد نداریم مدل باشیم!

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رائول لوزانو، سرمربی آرژانتینی تیم ملی والیبال ایران در آخرین تمرین تیم ملی پیش از اعزام به مسابقات المپیک گفت: حضور ایران در مسابقات المپیک و کسب این سهمیه اتفاقی تاریخی در والیبال ایران بود که باعث خوشحالی مردم ایران شد.

وی ادامه داد: این که رشته والیبال تنها رشته تیمی حاضر در کاروان المپیک محسوب می‌شود،  باعث خوشحالی و افتخار است.

لوزانو با بیان این مطلب که آیا ایران می‌تواند در المپیک شگفتی‌ساز شود یا نه، گفت: استفاده از واژه قهرمان و خلق حماسه برای ورزشکاران را نمی‌پسندم. به اعتقاد من قهرمان و حماسه ساز کسی است که برای کشورش بجنگد و حماسه خلق کند.

سرمربی ایران درباره وضعیت تمرینی تیم ، شرایط را خوب توصیف کرد و گفت: در این مدت به دور از هر مشکلی خوب تمرین کردیم و در فرصت باقی مانده هم زمان داریم که بهتر از این آماده شویم و با آمادگی تمام و کمال در ریو حاضر شویم.

لوزانو درخصوص حذف احتمالی روسیه از مسابقات المپیک گفت: این که در این فاصله باقی مانده تا مسابقات تیمی کنار گذاشته شود چندان حرفه‌ای به نظر نمی‌رسد. حال باید دید چه تصمیمی اتخاذ می‌شود و از طرفی این هم مهم است که کدام تیم جایگزین این تیم می‌شود.

سرمربی ایران درباره حذف تایم اوت از بازی های المپیک گفت: بهتر بود که تصمیمات اینچنینی در بازی های غیر رسمی و کم اهمیت تر تست می‌شد. در این بازه زمانی این تصمیم درستی محسوب نمی‌شود.

 لوزانو در پایان درباره لباس کاروان المپیک گفت: فکر می‌کنم ما برای ورزش کردن دور هم جمع شده‌ایم و قرار نیست که مدل باشیم.

انتهای پیام/
.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۶ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
افرین ... ادم باتجربه به این میگن
آخرین اخبار