سرعتی زن ملی‌پوش ایران گفت: شرایط مسابقات المپیک با تمام تورنمنت‌ها متفاوت است و نمی‌توان پیش بینی دقیقی از نتیجه ایران در این مسابقات داشت.

سید محمد موسوی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره آخرین وضعیت تمرینی تیم ملی والیبال ایران، گفت: خوشبختانه تمرینات به بهترین نحو ممکن و به دور از هر حاشیه و مصدومیتی پیگیری شد و تک تک نفرات تیم با انگیزه تمرینات را پشت سر گذاشته و برای حضور قدرتمند در المپیک آماده‌اند.

وی با اشاره به عملکرد تیم ملی در مسابقات لیگ جهانی، اظهار داشت: خیلی ها به نمایش ما در لیگ جهانی انتقاد کردند. من هم قبول دارم که برخی نتایج منجر شد که کمی اعتاد به نفسمان از بین برود اما در مجموع بهتر شد که به مرحله نهایی نرسیدیم و توانستیم زمان بیشتری را به ریکاوری و تمرینات بپردازیم.

موسوی خاطرنشان کرد: اعتماد به نفس بازیکنان به آن ها برگشته است و همه برای نمایشی خوب و آبرومندانه در المپیک خود را آماده کرده‌ایم.

مدافع تیم ملی والیبال ایران شرایط مسابقات المپیک را خاص دانست و گفت: در المپیک شرایط تیم ها و مسابقات با هر تورنمنت دیگری متفاوت است. به همین دلیل نمی توان گفت ما پیش از این همه تیم های حاضر در المپیک را شکست داده ایم و کار سختی پیش رو نداریم.

وی ادامه داد: شرایط بسیار متفاوت و البته غیر قابل پیش بینی است. در درجه اول هدف ما ارائه بازی خوب است تا والیبال ایران آن طور که هست نشان داده شود. در مرحله بعدی به کسب نتیجه و صعود از گروه فکر می‌کنیم. کاری که سخت است اما قطعا غیر ممکن نیست.

موسوی به دیدار نخست ایران مقابل آرژانتین اشاره کرد و گفت: در مسابقاتی شبیه به المپیک این امکان وجود دارد که بهترین تیم دنیا نتیجه لازم را  نگیرد و تیم‌های ضعیف‌تر به موفقیت برسند. ولاسکو عنوان کرده است که از چهار تیمی که در دوره قبل المپیک به نیمه نهایی صعود کرده بودند تنها یک تیم در لیگ جهانی نیز جزو تیم های برتر بوده است. این ها همه نشانه ای از شرایط خاص این مسابقات است. با این حال من فکر  میکنم بازی با آرژانتین در ادامه روند کاری ما در المپیک بسیار تاثیرگذار است.

مدافع روی تور ایران درباره لباس طراحی شده برای کاروان المپیک 2016 ، گفت: صحبت‌های زیادی درباره این لباس و نحوه طراحی آن مطرح شده است. من فکر می‌کنم این لباس‌ها درخور شخصیت نام ایران نیست. ما نماینده ایران هستیم و هیچ چیز این لباس از جمله دوخت و رنگ آن اصلا مناسب نیست. ای کاش یک شرکت ایرانی آن را طراحی می‌کرد و به نظرم خروجی بهتری داشت. امیدوارم حداقل تا زمان باقی مانده رنگ پیراهن این لباس‌ها تغییر کند تا جلوه بهتری داشته باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار