مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت:دو هزار واحد مسکن مهر فاقد متقاضی در استان کرمانشاه شناسایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از کرمانشاه،عبدالرضا غفوری گفت: 53 هزار واحد مسکن مهر در استان کرمانشاه ساخته شده که از این تعداد تا پایان سال گذشته 33 هزار واحد به متقاضیان تحویل شده است.

  وی گفت: ثبت نام برای واحدهای فاقد متقاضی هیچ پیش شرطی ندارد و افرادی هم که فرم «ج» آنها قرمز است می‎توانند برای ثبت‌نام این واحدها اقدام کنند.
 
غفوری اظهار کرد: مهلت ثبت‌‎نام این واحدها تا پایان شهریورماه است و افراد برای ثبت‌نام در این واحدها می‌توانند به اداره کل راه و شهرسازی یا بنیاد مسکن مراجعه کنند.
 
غفوری با بیان اینکه تسهیلات مسکن به این واحدها تعلق می‌گیرد، گفت: شرایط این واحدها هم مشابه شرایط مسکن مهر است و قیمت تمام شده مسکن مهر برای افراد لحاظ می‌شود.
 
مدیر امور مسکن اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه با بیان اینکه عمده واحدهای مسکن مهر استان که متقاضی داشته و معارض ندارند امسال تحویل می‌شود،گفت: بهره‌برداری واحدهایی که معارض دارند و عمدتا درگیری میان تعاونی و پیمانکار آنها وجود دارد به امسال نمی‌رسد و بیشتر این مشکلات به مراجع قضایی ارجاع شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.