راه اندازی شرکت توسعه وعمران شهرستان مهریز موجب شکوفایی و رونق اقتصادی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی مهریز:راه اندازی شرکت تعاونی توسعه و عمران در این شهرستان را موجب شکوفایی و رونق اقتصادی و فرهنگی ذکر کرد.

ناصر زارع  گفت: این شرکت تعاونی طرح کلان کشوری و دارای مجوز دولت است که در برخی از مناطق کشور فعالیت خود را آغاز نموده است .

وی ادامه داد: در شهرستان مهریز هیات موسس راه اندازی شرکت تعاونی عمران و توسعه فعالیت و برنامه های خود را طبق مقررات از مدت ها قبل آغاز کرده و هم اکنون به دنبال پیگیری مسائل فرهنگی ، تبلیغی و اطلاع رسانی هستند .

رئیس اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان مهریزافزود: بر اساس تفاهم نامه بین معاونت امور تعاون وزارت متبوع و مجمع استانداران مقرر شد تا در سطح کشور 40 شرکت تعاونی توسعه و عمران شهرستانی راه اندازی شود.

زارع گفت: بر اساس قانون این شرکت ها می توانند با تعداد اعضایی که پنج درصد جمعیت شهرستان ها را تشکیل می دهند شکل گرفته و در پروژه های مختلف عمرانی مشارکت کنند.

وی ادامه داد: طبق بررسی های بعمل آمده تا کنون سه طرح اجرایی از طریق این تعاونی در شهرستان در نظر گرفته شده که شامل اجرای طرح های عمرانی و ساخت مسکن جهت متقاضیان بصورت انبوه سازی با همکاری و ایجاد شرایط اعطای تسهیلات به متقاضیان از طریق بانک توسعه تعاون شهرستان ، طرح های گردشگری و اجرای طرح های تولید فرآورده های لبنی است .

زارع با اشاره به نقش شرکت تعاونی عمران و توسعه در شهرستان مهریز از عموم شهروندان خواست تا نسبت به مشارکت و همکاری در اجرایی شدن ان اقدام کنند . 


سید محمد محسن زاده گفت: با پیگیری های هیات موسس مقدمه کار جهت پذیره نویسی و هماهنگی های لازم با بانک توسعه تعاون صورت گرفته و پیشنهاد می شود عضو گیری و خرید سهام ابتدا توسط مسئولان و کارمندان شهرستان انجام پذیرد تا موجب تشویق دیگر اقشار جامعه شود.

شهرستان مهریز دارای 367 تعاونی با عضویت 9هزار نفر است .
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار