رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان از احیای 420 واحد تولیدی صنعتی استان سمنان با دريافت تسهيلات 2500 ميليارد ريالي خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،بهروز اسودی در بیست و پنجمین جلسه کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان که در شهرستان مهدیشهر برگزار شد گفت: تاکنون مشکلات 185 واحد تولیدی بررسی و 235 واحد نیز جهت اخذ تسهیلات به بانکهای عامل معرفی شده اند.
وی اضافه کرد : با معرفی این تعداد واحد تولیدی جهت اخذ تسهیلات به ارزش ریالی بیش از 2500 میلیارد ریال زمینه احیا 420 واحد تولیدی صنعتی در استان فراهم گردیده است.
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان همچنین از بررسی مشکلات 3 واحد تولیدی دیگر در این نشست خبر داد و گفت : در این جلسه در خصوص اعطای تسهیلات رونق تولید به 15 واحد تولیدی صنعتی و 121 واحد تولیدی بخش کشاورزی تصمیم گیری شد.
اسودی اظهار داشت: در این جلسه مصوب گردید به 15 واحد تولیدی صنعتی به ارزش ريالی بیش از 180 میلیارد ریال و به 121 واحد تولیدی بخش کشاورزی به ارزش ریالی 173 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید اعطا گردد
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در بیست و چهار جلسه قبلی این کارگروه مشکلات 185 واحد تولیدی بررسی و در جهت رفع موانع تولید این واحدها 451 مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.
اسودی خاطر نشان کرد: از 451 مصوبه قبلی این کارگروه ، 47 درصد مربوط به امور بانکی ، 15 درصد مربوط به امور زیرساختی ، 13 درصد مربوط به امور مالیاتی ، 12 درصد مربوط به امور تامین اجتماعی  و سایر امور است.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.