سمنان؛

آتش سوزی در منطقه گلشهر سمنان

شعله های سرکش آتش پراید را به خاکستر تبدیل کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور گفت:آتش سوزی خودروی پراید در منطقه گلشهر سمنان ، بامداد امروز توسط آتش نشانان ایستگاه 1مهار شد.
اسمعیل پور با تشریح حادثه گلشهر که بر اثر نامعلومی اتفاق افتاده بود افزود : حریق خودروی پراید توسط آتش نشانان مهار شد.
وی از اعزام یک دستگاه خودرو به همراه 4 آتش نشان از ایستگاه 1 برای مهارحدودا" چهل دقیقه ای این عملیات خبر داد و عنوان کرد: حادثه گلشهر در ساعت 4:15 دقیقه بامداد به سامانه 125  اعلام و گروه در کمترین زمان ممکن حضور در محل و انجام اقدامات اولیه شروع به انجام عملیات کردند.
مدیر عامل سازمان آتش نشانی سمنان  در توضیح نحوه امداد رسانی این حادثه تشریح کرد : پس از رسیدن به محل حادثه مشاهده گردید که خودروی پراید نقره ای طعمه حریق شده که آتش نشانان بلافاصله با رعایت نکات ایمنی و بوسیله 2 رشته لوله آبرسانی و یک خاموش کننده دستی از دوسمت شعله های سرکش آتش را زبانه میکشید بطور کامل مهار و از سرایت به دیگر خودروها ، درختان و ... جلوگیری کردند.
اسمعیل پور در آخر به همشهریان عزیز توصیه کرد: به همراه داشتن یک خاموش کننده در خودروها ، منازل و یا نصب در پارکینگها میتوان  در مواقع اینچنینی اقدامات اولیه جهت اطفاء حریق قبل از رسیدن نیروهای امدادی را انجام داده و رسیدن خسارت بیشتر جلوگیری کرد.
علت اصلی وقوع آتش سوزی توسط کارشناسان سازمان آتش نشانی در دست بررسی می باشد.
انتهای پیام/ع
برچسب ها: اتش سوزی ، پراید ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.