پنجمین جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، پنجمین جلسه شورای اداری استان، با حضور حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه، دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی، مهندس سعادت استاندار آذربایجان غربی، صفرزاده معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، جمعی از نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و سایر اعضای این شورا در سالن شهید عطایی استانداری برگزار شد.



حجت الاسلام و المسلمین قریشی در این جلسه اظهار داشت: مدیریت و مسئولیت نباید باعث غفلت از ارتباط با خداوند شود و مدیر اسلامی باید ضمن اینکه به کارها و امور مردم رسیدگی می کند، نسبت به ارتباط با خداوند متعال نیز توجه جدی داشته باشد.

وی با بیان اینکه مسیر ما باید مسیر بهشت باشد افزود: بر اساس آیات و روایات، وظیفه حاکمان در نظام اسلامی اولا باید حرکت در مسیر اجرای منویات و احکام الهی باشد و همچنین زمینه را برای سوق مردم به بهشت فراهم کنند.

قریشی در ادامه مطالبات و انتظارات مردم از بانکها را نیز بیان کرد و خواستار مدیریت صحیح سرمایه های مردمی در جهت تولید و رونق اقتصادی شد.

برگزاری پنجمین جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی

صفرزاده معاون استاندار و دبیر شورای اداری استان نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از برنامه های سفر دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی به آذربایجان غربی پرداخت و گفت: امیدواریم این سفر مایه خیر و برکت برای استان باشد و بتواند بخشی از مشکلات پولی و بانکی استان را رفع نماید.

برگزاری پنجمین جلسه شورای اداری استان آذربایجان غربی

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.