مربی تیم ملی گلف گفت: پیش از اعزام به مسابقات مالزی چندین مرحله اردو برگزار می کنیم، هدفمان کسب بهترین نتایج در این رقابت ها است.

نگار صیادی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره وضعیت تیم ملی برای شرکت در رقابت های بین المللی مالزی بیان کرد: مسابقات مالزی از 27 مردادماه آغاز می شود و سه بازیکن به این رقابت ها اعزام می کنیم که نفرات اول و دوم از مسابقات قهرمانی کشور مشخص شده اند. برای انتخاب نفر سوم تیم ملی طبق نظر کمیته فنی به دلیل نزدیکی امتیازات سوم و چهارم یک مسابقه باید برگزار شود تا اعضای تیم ملی را انتخاب کنیم.

صیادی ادامه داد: یک اردو تا پیش از آغاز مسابقات مالزی برپا خواهیم کرد که چند روز پیش از اعزام انجام می شود .

وی درباره اینکه آیا زمان برگزاری اردو برای ملی پوشان دیر شده است گفت : چون مسابقات قهرمانی کشور دیر برگزار شد ونفرات تیم ملی هم در این رقابت ها شرکت می کنند .تنها گزینه ما برای انتخابی ملی پوشان همین مسابقات بود  همچنین فدراسیون برنامه های دیگر داشت که امکان برگزاری اردو برای تیم ملی فراهم نبود.

مربی تیم ملی بانوان افزود: ملی پوشان تمرینات انفرادی دارند وتمام تلاشمان را می کنیم تا در این فرصت باقیمانده نهایت استفاده را ببریم وهدفمان کسب بهترین نتیجه در رقابت های مالزی است.

صیادی درباره کیفیت مسابقات قهرمانی کشور گفت : مسابقات گلف قهرمانی کشور در سطح بسیار بالایی برگزار شد وبازیکنان با انگیزه ظاهر شدند ونسبت به مسابقات سال های گذشته کیفیت فنی خوبی داشت .

وی ادامه داد : مشکل عمده گلف بازان در شهرستان ها نداشتن زمین استاندارد است اگر فضا برای گلف بازان فراهم باشد به طور قطع شاهد مسابقه با کیفیت تری خواهیم بود.

وی درباره اینکه آیا در مسابقات امسال شاهد ظهر پدیده ها بودیم گفت : مسابقات قهرمانی کشورامسال ازجمله رقابت هایی بود که استعداد های بسیار خوبی شرکت کردند وکمیته فنی هم با شناسایی این بازیکنان آنها را به فدراسیون معرفی کرد تا در اردوها ی بعدی شرکت کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار