زمان و مکان وداع و تشییع با شهدا در نقاط مختلف فارس اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛  رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس گفت: پیکر 13شهید دوران دفاع مقدس شامل۱۰ شهید گمنام و  3شهید شناسایی شده که با گذشت ۳۰ سال از شهادتشان به مهین اسلامی باز گشته اند همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) با دو کاروان سه شنبه 5 مرداد در مراسم استقبال نظامی وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیرازمی شوند .
جواد قناعتی افزود : پیکرهای مطهر ۱۰ شهید گمنام دفاع مقدس در ۵ منطقه استان فارس تشییع و به خاک سپرده می شوند و ۳ شهید شناسایی شده نیز به نام‌های قنبر اسدپور ، محمد قائدی و کرامت‌الله افسرده در شهرستان‌های خود تشییع و خاکسپاری می‌شوند.
وی ادامه داد : مراسم‌ شب وداع با ۲ شهید گمنام در بخش مصیری شهرستان رستم در شامگاه جمعه، ۸ مرداد در پارک کوهستانی بوستان شهدا  برگزار و در ساعت ۷ صبح روز شنبه، ۹ مرداد پیکرهای مطهر این شهدا با حضور اقشار مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده می شود.
قناعتی تصریح کرد : مراسم تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام  نیز در شهر صدرای شیراز در روز پنج‌شنبه، ۷ مرداد از ساعت ۱۸ از ورودی شهر صدرا آغاز و به طرف اکوپارک این شهر ادامه دارد.
  رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیج و سپاه فجر فارس اضافه کرد: دومین کاروان شهدا نیز روز پنج‌شنبه، ۸ مرداد از مسیر عسلویه به شهرستان‌های جنوبی فارس منتقل می شوند.
وی ادامه داد: دراین کاروان پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس قرار دارد، افزود: از این تعداد ۶ شهید گمنام و دو شهید با نام هستند که در بخش‌های چاورز، وراوی و اهل شهرستان‌های مهر و لامرد تشییع و خاکسپاری می‌شوند ضمن اینکه پیکرهای مطهر دو شهید به نام‌های سردار شهید قنبر اسدپور (جانشین گردان لامرد در زمان دفاع مقدس) و شهید محمد قائدی، از شهدای پاسدار نیز در گلزار شهدای شهرستان لامرد آرام خواهند گرفت.

قناعتی بیان کرد :در هر کدام از این بخش‌ها و شهرستان‌ها پیکرهای مطهر ۲ شهید تشییع و خاکسپاری  می شود و به طور کلی ۳ مراسم تشییع برای این  شهدا در مناطق جنوبی استان فارس برگزار می شود.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار