عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:‌ باید توضیح داده شود که چرا دولت گذشته با حجم بالای فروش نفت، بدهی‌های خود را پرداخت نکرده است.

چرا دولت گذشته، بدهی‌ شهرداری را پرداخت نکرد؟/ شهرداری هیچ بدهی نداردبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص دیون شهرداری تهران و جنبه های آن گفت: جنبه فنی این گزارش توسط معاون مالی اداری شهرداری تهران تشریح شد و جنبه سیاسی گزارش نیز صحبت‌های شهردار تهران بود.

وی با اشاره به اینکه صحبت‌های شهردار تهران به گونه‌ای بود که در فضای کنونی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، گفت: شهرداری تهران هیچ بدهی ندارد و تمامی بدهی‌ها مربوط به دولت است.

سالاری با بیان اینکه شهردار تهران در این صحبت‌ها همه مشکلات را منتصب به دولت کرد، گفت: قالیباف به هیچ یک از شبهات پاسخ نداده‌ است.

وی ادامه داد: باید توضیح داده شود که دولت گذشته با حجم بالای فروش نفت چرا بدهی‌ها را پرداخت نکرده؟، تا دولت روحانی با این شرایط باید همه بدهی‌ها را پرداخت کند، چرا باید شهردار تهران در صحبت‌های خود به چنین جمع‌بندی برسد؟

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهرداری تهران با تاکید بر اینکه قطعا با رویکرد سیاسی نمی‌توان موضوعات را حل و فصل کرد، گفت: بی‌تردید سوالات و شبهات جدی از سوی رسانه‌ها، کارشناسان و اعضای شورای اسلامی شهر تهران وجود دارد.

وی بیان کرد: لذا برای اینکه در حق شهرداری تهران نیز اجحافی نشود، لازم است جلسه دیگری در این زمینه داشته باشیم تا به همه سوالات در این خصوص پاسخ داده شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار