عضو شورای شهر تهران گفت: اعتراض فرمانداری به مصوبه تفکیک ماموریت های فرهنگی و اجتماعی قابل قبول نیست.

اعتراض فرمانداری به مصوبه تفکیک ماموریت های فرهنگی و اجتماعی قابل قبول نیستبه گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت السلام عبدالمقیم ناصحی عضو شورای اسلامی شهر تهران در دویست و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به رسیدگی به اعتراض فرمانداری تهران به مصوبه الزام شهرداری تهران به ساماندهی و تفکیک ماموریت های فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و تفریحی در شهرداری تهران، اظهار داشت: در خصوص این موضوع بارها بحث کرده اما به نتیجه نرسیده ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری تهران در رابطه با تفکیک این سازمان ها موفق نیست، افزود: باید کارهای فرهنگی و اجتماعی و هنری این 2 سازمان را تفکیک و ساماندهی کنیم.

حجت السلام ناصحی با بیان اینکه اعتراض فرمانداری در خصوص این مصوبه قابل قبول نیست، گفت: شورا به سازمان فرهنگی و هنری بودجه می دهد به همین دلیل باید بر آن نظارت داشته باشد.

عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه بر اساس یک بخش نامه فرمانداری اعلام کرده که این یک سازمان جدا است، تصریح کرد: فرمانداری اعلام کرده که شورا نمی تواند بر کار این سازمان نظارت کند، در حالی که شورا 140 میلیارد برای این سازمان بودجه، مصوب کرده است.

وی با بیان اینکه اعتراض فرمانداری به این مصوبه به جا نیست، افزود: شورا این اعتراض را رد می کند، چرا که بر اساس برنامه بودجه، شورا می تواند بر عملکرد سازمان فرهنگی و هنری نظارت داشته باشد.

عضو شورای شهر تاکید کرد: اختلافات در خصوص این موضوع باید بر طرف شود، چرا که شورا توان و اختیار نظارت و پایش عملکرد سازمان های شهرداری را دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار