تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان روز گذشته به مصاف کره جنوبی رفت و نتیجه را واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم های ملی جوانان بسكتبال ایران و كره جنوبی ساعت ١٨ در چهارمین دیدار مرحله گروهی رو در روی یك یگر قرار گرفتند .استقبال پر شور هواداران از بازی جوانان بسكتبال در مقابل كره ای ها فوق العاده بوده و تعداد زیادی از هواداران در ورزشگاه حضور داشتند . بائرمن سرمربی تیم ملی بسكتبال بزرگسالان كشورمان مانند بازی های گذشته در ورزشگاه حضور داشت همچنین برادران مشحون به همراه تعدادی از پیشكسوتان در محل برگزاری مسابقات حضور داشتند.

رقابت شانه به شانه ایرانی ها و كره ای ها

كره ای ها بازی را طوفانی آغاز كردند و از ایران جلو بودند و در كوارتر اول رقابت حساس ایران و كره به تساوی١٢ -١٢ رسید. لحظاتی از بازی ملی پوشان ایران كنترل بازی را از دست دادند كره ای ها در كوارتر اول بسیار مسلط عمل كردند.

کوارتر دوم

شروع كوارتر دوم اما برای ایرانی ها متفاوت بود و ٧ امتیاز پیش افتادند . بائرمن وارد عمل شد و در وقت های استراحت با ملی پوشان به صحبت می کرد نکاتی را گوشزد به آنها می کرد و نیمه ی نخست نخست با نتیجه ی 37 بر 24 با برتری ایران به پایان رسید.

در بین دو نیمه محمود مشحون،رئیس فدراسیون به رخکن رفت و با بازیکنان و کادر فنی صحبت کرد.

شكست ایران در كوارتر سوم

تیم ملی بسكتبال جوانان كشورمان در حالی كه در كوارتر دوم با ١٣ امتیاز از حریف خود پیش بود در كوارتر سوم با نتیجه ٦٠ - ٥٨ شكست خورد . ملی پوشان كه كنترل بازی را از دست دادند نتوانستند به بازی بازگردند و با چند اشتباه از حریف عقب افتادند . سرمربی تیم ملی بزرگسالان كشورمان نیز برای كمك به جوانان ملی پوش وارد عمل شد و توصیه های خود را به مربیان انجام داد.

کوارتر چهارم

در كوارتر سوم اختلاف ١٣ امتیازی خود را از دست دادند و ٢ امتیاز عقب افتادند . اما این پایان كار نبود و ملی پوشان در كوارتر چهارم هم نتوانستند به بازی باز گردند و در پایان با نتیجه نزدیك ٨٦ - ٨٣ مغلوب شدند . این دومین شكست ایران در این رقابت ها بود.

پیش از این ملی پوشان كشورمان مغلوب ژاپن شده بودند.

حواشی بازی ایران-کره جنوبی

آرمان زنگنه،حامد حدادی،جابر روزبهانی بازیکنان تیم ملی بزرگسالان بسکتبال برای تماشای این دیدار در سالن حضور داشتند.

همچنین در کوارتر چهارم،درگیری نامشخصی بین هواداران رخ داد و در آخر با کمک ماموران داخل ورزشگاه این درگیری به پایان رسید.

در این بازی مادر امیرحسین خندان بازیکن تیم ملی بسکتبال جوانان برای دیدن بازی به ورزشگاه آمده بود اما به علت ممنوعیت حضور بانوان در ورزشگاه از ورود وی به سالن ممانعت به عمل آمد.

در پایان این بازی با آرمان زنگنه بسکتبالیست تیم ملی کشورمان درباره ی این بازی و وضعیت خودش گفتگویی صورت گرفت.

ارمان زنگنه اظهار داشت: بازی خوبی ملی پوشان جوانان ایران در برابر کره جنوبی به نمایش گذاشت اما به علت اینکه این جوانان تجربه حضور در تورنمت های بزرگ را نداشتند قطعا ضعیف عمل می کنند اما توانایی خوبی از لحاظ فنی در آنها وجود دارد.

وی درباره وضعیت حال حاضر خود عنوان کرد: در حال حاضر با بائرمن تمریناتی را جهت بازی های چلنج کاپ انجام می دهم که این مسابقات قرار است در شهریور ماه به میزبانی ایران صورت گیرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار