رئیس فدراسیون گفت: تصور‌ها در بازی بسکتبال قهرمانی جوانان آسیا این بود که به راحتی از سود این بگذریم.

مشحون: انتظار نداشتیم برابر ژاپن بیاز‌یممحمود مشحون در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به کم تجر‌بگی بازیکنان و عدم حضور آنها در تور‌نمنت بین‌المللی و ناباوری جوانان نتیجه را به تیم ژاپن واگذار کردیم.

جلسه با کادر فنی

مشحون بیان کرد: پس از شکست مقابل تیم ژاپن جلسه‌ای با کادر فنی گذاشتیم و علت شکست مقابل ژاپن را بررسی کرده و همچنین نقاط ضعف و قوت را آنالیز کردیم که در بازی‌های بعدی چنین اتفاقی رخ ندهد.

جوانان دچار تکبر شدند

رئیس فدراسیون بیان کرد: جوانان تیم در بازی با ژاپن دچار شتاب زدگی و تکبر شدند و این بازیکنان هنوز خیلی جوان  و کم‌تجربه هستند و متاسفانه  تیم جوانان موقعیت این را نداشت که در تور‌نمنت های خیلی خوب شرکت کند.

شانس با ژاپنی‌ها یار بود

وی افزود: در بازی با تیم ژاپن شانس با آنها یار بود و همه تو‌پهای آنها بدون خطا در سبد قرار می‌گرفت و شاید یکی از دلایل باخت مقابل این تیم بد شانسی بوده است.

باید به جوانان امید داد

مشحون در آخر گفت: همیشه پایه و اساس زندگی، امید و حرکت است. بازیکنان تلاش کردند و باید نتیجه این تلاش‌ ها و ز‌حماتشان را ببیند. امروز نیز جلسه‌ای با کادر فنی و بائر‌من خواهیم داشت تا نکاتی به آنها تذکر داده شود که با نتیجه عالی بازی با کره‌جنوبی را پشت سر بگذاریم.

گفتنی است ملی‌پوشان کشورمان امروز ساعت 18 به مصاف کره‌جنوبی در تالار آزادی می‌روند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار