سر‌مربی تیم ملی بسکتبال سه نفره دانشجویان کشورمان گفت: مسابقات آسیایی ما‌کائو بازی های سختی بود اما ما موفق به شکست حریفان خود شدیم.

مجید جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه توپ و تور باشگاه خبرنگاران گفت: دومین دوره مسابقات آسیایی  بسکتبال دانشجویان 3 به3 به میزبانی ما‌کائوچین در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد و این رقابتها از حساسیت بالایی برخوردار بود و تیم‌های شرکت کننده در این رقابتها با قدرت زیاد حضور داشتند و به طبع کیفیت مسابقات در سطح بالایی برگزار شد.
 
وی افزود: در این رقابتها در دور مقدماتی حر‌یفان اصلی ما تیم‌های چین، هنگ کنگ و مالزی بودند و در دور نیمه‌نهایی با تیم‌های تیمهای چین (ب) و ما‌کائو بازی کردیم.
 
جلیلی عنوان کرد: فدراسیون فیز‌و هزینه قهرمانی تیم دانشجویان بسکتبال را تقبل می‌کند. بر این اساس بدون صرف هزینه‌ای راهی مسابقات قهرمانی می‌شویم.
 
وی بیان کرد: طبق برنامه‌ تعیین شده قرار است در آذر‌ماه در مسابقات قهرمانی شرکت کنیم و این تور‌نمنت مسلما از مسابقات پیشین سخت‌تر خواهد بود. همچنین در رقابتهای پیش‌رو از‌میان تیم‌های شرکت کننده تنها حضور تیم ایران مشخص شده است.  
 
جلیلی در پایان اظهار داشت: متاسفانه تنها مسئولان دانشگاه پیام نور مشهد و دوستداران بسکتبال برای استقبال از تیم بسکتبال دانشجویان آمدند و مسئولان هیات بسکتبال حضور نداشتند و از این موضوع بسیار دلگیر هستم.
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار