رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گفت: همه افراد و سازمان ها در ایجاد و حفظ امنیت نقش دارند و همكاری اصناف در ایجاد سیستم پایش تصویری بسیار موثر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ یدالله حسن پورافزود: با اطلاع رسانی های انجام شده و انجام اقدامات پلیسی شاهد كاهش سرقت منازل در سطح استان بوده ایم.

وی خاطر نشان کرد : با این حال در سرقت وسایل نقلیه و محتویات داخل خودرو وضعیت، وضعیت مطلوبی نیست و باید اقدامات گسترده ای صورت پذیرد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بر ساماندهی پلاك گذاری موتورسیكلت ها تاكید كرد و گفت : تعیین اصالت مدارك وسایل نقلیه و مشخص بودن صاحب اصلی آن در كشف جرایم بسیار حائز اهمیت است.

وی پیگیری وضعیت مجرمان سابقه دار را یكی دیگر از راهكارهای مقابله با سرقت خواند و افزود : اكثر مجرمانی كه دست به سرقت می زنند افراد سابقه دار هستند و برای پیشگیری از چنین شرایطی رصد مداوم وضعیت آنان ضروری است.

سرهنگ حسن پور در ادامه تصریح کرد : همكاری اصناف در ایجاد سیستم پایش تصویری بسیار موثر است و این اقدام سبب بهبود وضعیت كسب و كار بازایان نیز خواهد شد.

وی در پایان با اعلام آمادگی كارشناسان پلیس برای ارائه ی مشاوره به اصناف برای نصب صحیح دوربین ها، گفت: همه افراد و سازمان ها به نوبه ی خود در ایجاد و حفظ امنیت نقش دارند و باید وظایف خود را انجام دهند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار