فرمانده انتظامی سیرجان گفت : در این طرح 15 نفر سارق و 57 نفر اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی دستگیر و 109 دستگاه وسیله نقلیه متخلف توقیف شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ محمدرضا ایران نژاد افزود : این طرح با بهره گیری از تیم های محسوس و نامحسوس پلیس در سطح شهرستان به اجرا در آمد.

وی خاطر نشان کرد : این رزمایش با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و پاكسازی مناطق آلوده و جرم خیز از لوث وجود قاچاقچیان مواد مخدر، متهمان تحت تعقیب، جمع آوری سلاح های غیر مجاز، دستگیری اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی، دستگیری سارقان و كشف اموال مسروقه و مقابله با قاچاقچیان مشروبات الكلی و کالا قاچاق و متخلفان از قوانین راهنمایی و رانندگی اجرا شد.

این مقام انتظامی با اشاره به بازرسی بیش از 14پاتوق و مخفیگاه خرده فروش مواد مخدر تصریح کرد: در طی اجرای این طرح با تلاش بی دریغ ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بیش از 35 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد و 14نفر توزیع كننده مواد مخدر دستگیر و 4 باب محل فروش مواد مخدر پلمپ شدند .

وی توقیف 109 دستگاه وسیله نقلیه متخلف ، كشف 450 عدد سلاح سرد ، دستگیری 57 نفر اراذل و اوباش و مزاحمان مردم و عاملین نزاع های خیابانی ، دستگیری 15 نفر سارق و كشف 12فقره سرقت را از دیگر نتایج مثبت این طرح عنوان کرد.

سرهنگ ایران نژاد با اشاره به استمرار اجرای طرح های مختلف پلیسی به صورت محسوس و نامحسوس در شهرستان خاطرنشان كرد: یكی از وظایف پلیس برخورد با بی نظمی و مقابله با هنجارشكنان در جامعه است كه پلیس در این راستا مصمم است .

وی تثبیت و افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و ایجاد محیطی ناامن برای هنجارشكنان و متخلفین از قانون را از محوریت های اصلی اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی برشمرد و افزود: انجام بسیاری از تخلفات و ناهنجاری اجتماعی توسط افراد به علت عدم آگاهی از اثرات سوء جرائم است .

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار