فرمانده انتظامی استان از دستگيری سارق منزل كه بيش از پنج ميليارد ريال طلا از منازل شهروندان زنجانی سرقت كرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار  عليرضا صالحی  گفت: در پي وصول تعدادي شکايت مبنی بر وقوع سرقت منزل ، نظر به حساسيت موضوع پرونده جهت تحقيقات و ادامه رسيدگی به دايره مبارزه باسرقت پليس آگاهي ارجاع شد. 

اين مقام ارشد انتظامي استان زنجان افزود: كارآگاهان دايره مبارزه با سرقت با گشت هاي ويژه در نيمه های شب به صورت محسوس و نامحسوس به فعاليت پرداختند و طي تحقيقات و بررسي اوليه موفق شدند ردی از سارق سابقه دار را در اين سرقت ها به دست آورند. 

وی تصريح کرد: با اطمينان از دست داشتن يك سارق سابقه دار در اين سرقت ها وی دستگير وطی تحقيق و بازجويي به عمل آمده ابتدا منكر هر گونه سرقت بود، اما پس مواجه با ادله ومستندات پليس لب به اعتراف گشود و به سرقت منازل در سطح شهرستان زنجان اعتراف كرد. 

سردار صالحی با اشاره به اينكه در بازرسي از محل اختفای سارق مقاديری وسايل سرقتي از قبيل: انواع طلا، کيس و کامپيوتر و تبلت کشف شد، گفت: ارزش تقريبی وسايل و طلاهای كشف شده بيش از پنج ميليارد ريال برآورد شده است. 

فرمانده انتظامی استان زنجان با بيان اينكه سارق دستگير شده در بازجويی های خود به 8 فقره سرقت منزل اعتراف كرد افزود: متهم پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی تحويل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام/ن
برچسب ها: دستگیری ، سارق ، طلای ، سرقتی ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.