به گزارش
گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛پورشه اولین بار در ماه دسامبر سال گذشته طرح مفهومی خودروی الکتریکی خود به نام Mission E را به عنوان رقیب مدل S تسلا رونمایی کرد.
مقامهای پورشه اما حالا با طرح استخدام ۱۴۰۰ نیروی جدید خیز بلندی برای تولید طرح مفهومی خودروی الکتریکی خود برداشتهاند.
سرمایهگذاری گسترده و استخدام این تعداد نیرو نشان میدهد که فلسفه پورشه هم که قبلا فقط روی موتورهای درونسوز و برونسوز تمرکز داشت، تغییر کرده است.
مقامهای پورشه ابراز امیدواری کردند که در سال ۲۰۱۹ خودروی الکتریکی این شرکت از کارخانهاش در«زوفنهاوسن» به بازار عرضه شود.
اوه هوک،یکی از مدیران پورشه میگوید: ییا باید با تغییرات دنیای دیجیتال همراه شوی با بازنده رقابت خواهی بود». علاوه بر ۱۴۰۰ کارمندی که برای تولید خودروی الکتریکی پورشه به این شرکت میآیند ۳۵۰ کارشناس دیجیتال هم برای توسعه طرحهای مرتبط با این خودرو استخدام میشوند و تا پورشه وارد حوزههای تجاری جدیدی شود.
منبع: خبرآنلاین
انتهای پیام/