معاون پرورشی آموزش و پرورش استان از آغاز فعالیت طرح اردوی بسیجی «هجرت3» در 50 آموزشگاه استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛سید بهاءالدین ملک‌حسینی در جمع خبرنگاران با ابراز رضایت از موفقیت‌های چند وقت اخیر دانش‌‌آموزان کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات مختلف و جشنواره‌های کشوری اظهار کرد: موفقیت‌های امسال بسیار چشم‌گیرتر از سال‌های گذشته بود.

معاون پرورشی اداره‌کل آموزش و پرورش استان بیان کرد: امسال توانستیم در دو رده پسران و دختران در کشور درخشش خیره‌کننده‌ای داشته باشیم و رتبه‌های بسیار ارزنده‌ای را در سطح ملی کسب کنیم.

ملک‌حسینی افزود: برای مثال در دو رده پسران و دختران توانستیم در کشور در رشته صحیفه سجادیه و احکام رتبه اول کشوری را به خود اختصاص دهیم که کاری بسیار بزرگ برای استان ما بود.

وی به سایر فعالیت‌هایی که در حال حاضر در استان در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد اشاره کرد و گفت: طرح اردوی بسیجی «هجرت3» را در استان امروز آغاز کردیم.

معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این طرح با شرکت دانش‌‌آموزان بسیجی با استعداد  3 هزار و 600 نفر برای اجرای برنامه‌های مختلف آغاز شد.

ملک‌حسینی به برخی از این فعالیت‌ها اشاره کرد و گفت: زیباسازی، مرمت و بازسازی مدارس در نقاط مختلف استان از جمله این فعالیت‌ها در طرح «هجرت3»، خواهد بود.

وی با بیان برنامه‌های این طرح گفت: در یک دوره 10 روزه دانش‌‌آموزان شرکت دارند که ابتدا در 9 روز فعالیت‌هایی را در مدارس انجام می‌دهند و سپس در یک اردوی یک روزه شرکت خواهند داشت.

معاون آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دو رده دختران و پسران این دوره‌ها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای این طرح را در تعداد 50 آموزشگاه استان خواهیم داشت.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.