فوتساليست های ارژن شيراز آماده ديدار با تأسيسات دريايی در ليگ برتر فوتسال كشور هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از شيراز؛ سرمربی لبنيات ارژن در آستانه ی بازی با تأسيسات دريايی تهران اوضاع تيم را رضايت بخش توصيف كرد.
حميد كمالی گفت :ما بعد از پايان ليگ دسته يك و با توجه به فرصت محدود تا شروع رقابت های دسته برتر، تمرينات را با ٧٠ درصد تيم فصل گذشته آغاز كرديم .
وی افزود :در فصل نقل و انتقالات متاسفانه بودجه محدودی در اختيار داشتيم و تنها توانستيم سجاد بند سعدی از فردوسی مشهد ، محمد عيدی از مس سونگون و فرشاد شارقی از اصفهان را جذب كنيم و حامد صفری ، علي ابوتراب و محسن اديب هم از جمع ما جدا شدند .
سرمربی ارژنی ها در ديدار با مدافع عنوان قهرمانی را سخت توصيف كرد و گفت : تيم تأسيسات از مهره های خوبی برخوردار است و با توجه به حذف از جام باشگاه های آسيا با تمام توان رودرروی ما قرار خواهد گرفت اما ما سعی خواهيم كرد با اعتماد به جوانان با انگيزه ای كه در تيم ارژن وجود دارد با ارائه يك بازی زيبا ، هواداران فوتسال دوست شيرازی را خوشحال كنيم .
كمالی در پايان، اين فصل از مسابقات دسته برتر فوتسال باشگاه های كشور را مشكل ارزيابی كرد و افزود : همه تيم ها امسال هزينه زيادی كرده اند و فصل جذابی را برای فوتسال ايران رقم خواهند زد .
در چهارهفته نخست ليگ برتر فوتسال كشور لبنيات ارژن شيراز به ترتيب به مصاف تأسيسات دريايی تهران، ملی حفاری اهواز ، گيتی پسند اصفهان و مقاومت كرج می رود .
گفتنی است رقابت لبنيات ارژن شيراز و تأسيسات دريايی تهران در هفته نخست مسابقات دسته برتر فوتسال باشگاههای كشور ساعت ١٨ روز جمعه هشتم مردادماه به ميزبانی سالن ابوالفتحی شيراز برگزار خواهد شد
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار